פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
נועם | 13:58  28/09/08
סיימתי תואר ראשון בפתוחה במדעי החברה בניהול ותקשורת, עבדתי בזה הרבה שנים. רק עכשיו החלטתי לשנות לגמרי את התחום. חשבתי לעשות הסבה או תואר שני ולקבל תעודת הוראה לגיל הרך בגילאי 0-6. אני לא יודעת מה לעשות, איפה ללמוד ככה שאוכל לקבל הקלות בגלל התואר הראשון. האם זה אפשרי בכלל לעשות תואר שני בחינוך כאשר יש תואר ראשון בנושא אחר אשמח לכל עצה.
שני צור | 19:06  28/09/08
ניתן לעשות תואר שני בחינוך, אך לא לקבל תעודת הוראה. אם ברצונך בהוראה לגיל הרך עליך לעשות הסבה לתעודת הוראה בגיל הרך. תוכלי לעשות זאת בכל אחת מהמכללות לחינוך.
רונית | 15:34  02/10/08
היי נועם, אם את בעלת תואר ראשון במדעי החברה ואת מחפשת לעשות תעודת הוראה לגיל הרך, את צריכה לעשות הסבה להוראה, אני אישית מכירה מסלול מצוין במכללת בית ברל שיאפשר לך ללמוד בתוכנית אישית, שבונים לך לפי הלימודים הקודמים שלך. לגבי תואר שני, רק אחרי שתהייה לך תעודת הוראה וניסיון בחינוך את תוכלי לנסות להתקבל ללימודים לתואר שני בחינוך. אני מכירה שני תארים כאלה בבית ברל, הראשון הוא תואר שני בייעוץ חינוכי, והשני הוא הערכה ותכנון לימודים. את מוזמנת לפנות למכללה ולברר פרטים נוספים. בהצלחה.
סגור