פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
לירז | 12:33  28/09/08
שלום חברים, השתחררתי לפני כמה חודשים מצהל ועכשיו אני מחפשת את דרכי באקדמיה. אני מאוד נמשכת לתחום של חינוך והוראה. אני מאוד אודה לכם אם תוכלו לתת לי כיוון ראשוני. איפה אפשר, מה מומלץ, מה יותר טוב ומה עושים עם תואר בחינוך אחר כך. תודה
קרן | 14:40  28/09/08
היי לירז, אני יכולה לספר לך שעדיף ללמוד חינוך והוראה במכללה לחינוך. היתרון שיש למכללה הוא ששמים שם דגש על הלימודים המעשיים ולא התיאורטיים, מה שעוזר מהשתלבות מהירה בעבודה לאחר הלימודים. לאחר מכן תצטרכי לבחור מסלול לימודים בין הוראה ליסודי, לעל יסודי, גיל הרך, חינוך מיוחד וחינוך בלתי פורמאלי. עוד את יכולה לבחור את המקצוע שאותו תרצי ללמד, אני יכולה להמליץ על אנגלית ומתמטיקה מהסיבה שיש להם את הביקוש הכי גדול. ואחרי שתסיימי את הלימודים יפתחו בפנייך אפשרויות לעבוד כמורה, גננת, סייעת בחינוך המיוחד או כל דבר אחר שתלמדי. בנוסף לאחר צבירת מספיק ניסיון בתחום תוכלי להמשיך לתארים שניים ולעבור התמחויות שונות בתחום. ולבסוף אני רוצה לתת לך המלצה מניסיוני האישי. אם את רוצה לדעת איפה לדעתי הכי כדאי ללמוד. אז אני ממליצה בחום על מכללת בית ברל. ראשית בבית ברל את לומדת עם אנשים מאוד חמים והאווירה בקמפוס חיובית ומתאימה ללימודי חינוך. בית ברל מלווים אותך לאורך כל הדרך ותומכים ואת יכולה לבוא אליהם עם כל בעיה שלא תהיה לך. בנוסף, יש שם תחומי לימוד שאין במקומות אחרים כמו קידום וטיפול נוער, חינוך בלתי פורמאלי שמכשירות אותך לעבוד בחינוך אבל לא בהוראה. אני סיימתי את הלימודים שם לפני שנה ואני מאוד מרוצה מההכשרה שקיבלתי שם. אם יש לך עוד שאלות בנושא, אני בשמחה אענה לך עליהן. מאחלת לך בהצלחה בלימודים, ושנה טובה ומוצלחת.
שני צור | 19:05  28/09/08
תשובשל קרן מפורטת וטובה, אםכי אני לא בוחה שאינה מטם המכללה שעליה היא ממליצה. בכל אופן, כאשר מתענינים בחינוך את יכולה ללמוד באוניברסיטאות או במכללות שונות בהם לומדים תואר בחינוך ללא תעודת הוראה. תואר זה נמשך 3 שנים, ואם את רוצה לעסוק בחינוך בפועל - בד"כ תדרשי בשנה השלישית להתחיל גם תעודת הוראה ולמשוך אותה לשנה הרביעית. אפשרות נוספת היא ללמוד במכללות לחינוך תואר המשלב תואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה. את תצטרכי לבחור האם את רוצה ללמד בחינוך רגיל או מיוחד וכן באיזה גילאים את רוצה ללמד. אשמח לענות על שאלות נוספות.
סגור