פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שגית | 16:08  02/04/08
אני מתכננת לעשות הסבה לחינוך מיוחד כלומר תעודת הוראה. רציתי לדעת האם הסטאז' בחינוך המיוחד נעשה גם בבי"ס רגיל וגם במסגרות לחינוך מיוחד?
חברה שלי עושה הסבה בלוינסקי במסלול של חינוך מיוחד לגיל הרך ואומרת שזה מסלול מצוין.בסוף היא תקבל תעודת גננות לחינוך המיוחד ולחינוך הרגיל, ולכן מן הסתם ההכשרה המעשית נעשית בשתי המסגרות...
שני צור | 08:19  03/04/08
יש הבדל בין הכשרה מעשית וסטאז'. בחינוך המיוחד לומדים הרבה פעמים תעודה כפולה לאוכלוסיה רגילה ואוכלוסית חנ"מ, ואז ההכשרה המעשית שנעשית תוך כדי הלימודים נעשית בשתי המסגרות: הרגילה והחנ"מ. סטאז' לעומת זאת צריך לעשות בחינוך המיוחד על מנת לקבל את הרשיון לעבוד עם חינוך מיוחד. הסטאז' הוא כבר עבודה בתשלום שנעשית בסיום הלימודים או בשנה האחרונה שלהם בתואר ראשון במכללות לחינוך.
שירז כהן | 15:45  03/04/08
שלום שגית, אני יודעת על המסלול הסבה לחינוך מיוחד במכללת בית ברל, הסטאז' מתבצע לרוב במסגרות לחינוך מיוחד, אבל גם בכיתות משולבות בבתי ספר רגילים. או בהתאם להתמחות שתבחרי אם זה ליקויי שמיעה או נכויות התפתחותית. אני סיימתי את המסלול לפני שלוש שנים ואני מרוצה מהעבודה שלי עכשיו בתור מורה בבית ספר עם ילדים מיוחדים.
שגית | 17:37  03/04/08
הבעיה שלא בכל מכללה זה אותו מסלול , אני מעוניינת במסלול של בי"ס יסודי ואמרו לי שזה התמחות כללית וברגע שתעשי סטאז' תבחרי את האוכלוסיה שתרצי לעבוד בה אם זה לקוי למידה,בעיות התנהגותיות וכו'. איזה מסלול בחרת?
שני צור | 21:45  03/04/08
אני לא מכירה ספיציפית את המסלולים בבית ברל. בכל מכללה יש תתי התמחויות שונים, אבל אני חושבת שעדיף בכל מקרה ללכת על התעודה הרחבה (כמו שיש למשל בלוינסקי) ולא להתמקד מראש באוכלוסיה מסוימת. שיהיו לך כמה שיותר אופציות בסיום הלימודים.
שירז כהן | 15:08  07/04/08
אני בחרתי במסלול הסבה לחינוך מיוחד, יכול להיות שבמסלול ליסודי זה באמת ככה, או שזה באמת כל מכללה והתוכנית שלה.
סגור