פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
דבי | 13:05  25/03/08
הי! אני לומדת מדעי המדינה בבר אילן שנה א' והבנתי שזה לא בשבילי.. אני מנסה לעבור לחינוך מיוחד באוניברסיטה אבל אני צריכה לשפר את כל הציונים, עד כמה זה קריטי אם אני אלמד במכללה בנוגע לעתיד במציאת עבודה ואם ארצה להתקבל לתואר שני באוניברסיטה בעתיד, ואם כבר מכללה אז איפה כדאי, אשמח אם תוכלו לתת לי יעוץ אני ממש במבוך!תודה רבה על העזרה
שני צור | 13:22  26/03/08
דווקא בחינוך הרבה פעמים המכללות לחינוך עדיפות, בשל הניסיון הרב שהן מקנות ללומדיהן במסגרת העבודה המעשית. (3 שנים לעומת שיעורים בודדים בדרך כלל באוניברסיטה). במכללות, בניגוד לאוניברסיטה, את יוצאת עם תעודת הוראה ולא רק עם תואר. מבחינת ההמשך - תואר במכללה הוא תואר ראשון לכל דבר, ובהתאם לציונייך - תוכלי להתקבל גם לאוניברסיטה. ואם כבר מדברים על שינוי כיוון - אני תמיד בעד חינוך, שגם תורם יותר וגם פרקטי. לגבי איזה מכללה עדיפה - אני כמובן לא יכולה להיות אוביקטית... נראה לי כדאי לך לברר איזה מכללה קרובה למקום מגורייך, ולנסות לשאול אותם מה הם יכולים להציע לך (במרכז יש את לוינסקי, סמינר הקיבוצים ובית ברל. בדרך כלל ניתן לקבוע שם פגישות ייעוץ). נסי לבדוק מי מכיר ביותר קורסים שעשית, שימי לב להתמחויות השונות ודברי עם סטודנטים מכל מכללה.
סגור