פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
רג | 13:20  26/03/08
שלום לכולם/ן, אני מתעניין בלימודי חינוך מיוחד, האם תוכלו להמליץ לי על מקום איכותי ללימוד המגמה? התענייתי במכללת דוד ילין בירושלים - שם מאוד גאים במחלקה זו. מה ידוע לכם על מכללת דוד ילין? (ועל מוסדות נוספים..) תודה רבה!
שני צור | 13:25  26/03/08
אני מקווה שסטודנטים מדוד ילין יוכלו להגיב ולהגיד האם הם נהנים. בכל אופן, מבחינת המסלולים רוב המכללות די דומות, כי המסלולים מוכתבים על ידי משרד החינוך. מה ששונה בין המכללות הן תתי ההתמחויות (למשל בלוינסקי יש תת התמחות בטיפול בבעלי חיים או אומנויות). כדי לך לבדוק גם לפי מיקום שקרוב אליך, ללכת לפגישות ייעוץ במכללות ולשאול סטודנטים איך הם מרגישים. דבר נוסף שניתן לבדוק הוא על כמה ימים בשבוע מתפרס התואר.
בר | 15:43  26/03/08
מקום איכותי ללמוד חינוך מיוחד יש בבית ברל, אני למדתי שם חינוך לעל–יסודי ליפני מספר שנים, ואני יכולה להמליץ לך עליו, אני לא מכירה את המכללות שציינת אבל בבית ברל את יכולה לברר על המסלול יותר לעומק באתר של המכללה או במרכז מידע שלהם.
נירית | 16:12  27/03/08
חברה טובה שלי לומדת במכללת לוינסקי במסלול משולב של חנ"מ ויסודי והיא מאוד מאוד מרוצה.בסוף התואר היא תקבל שתי תעודות הוראה וזה יפתח לה אופציות תעסוקה רחבות(היא לומדת חינוך מיוחד בדגש טיפולי והוראת אנגלית).
סגור