פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
יסמין ס | 12:49  24/01/08
שלום טלי...אני מעונינת ללמוד חינוך ורציתי לדעת מה ניתן לעשות עם תואר ראשון בחינוך בשוק העבודה? אננני רוצה לעסוק בהוראה
טלי ששון | 08:57  28/01/08
למיטב ידיעתי, לא ניתן לעשות הרבה עם תואר בחינוך בלבד. כמעט כל העבודות הקשורות בחינוך ושאינן הוראה, הן נגזרות מתוך ההוראה כמו: יועצת חינוכית, מאבחנת דידקטית, הוראות מתקנות וכו'. לימודי החינוך בלבד הם לימוד תיאורטי ולא מעשי של ההוראה. יתכן שניתן לעסוק במחלקות חינוך בעיריות או תחומים דומים לכך.
ברכה | 10:16  28/01/08
היי יסמין - תואר ראשון בחינוך זה הגדרה מאד כללית. כיום קיימות בחינוך מגמות שונות כגון חינוך באנגלית, חינוך גופני, היסטוריה, ביולוגיה ואפילו מחול. זה מקצוע מלא סיפוק והגשמה, והשאלה מה מעניין אותך. מסגרות ללימודים כאלה לא חסר. אני יכולה להמליץ על המכללה בה אני לומדת כיום, מכללת סמינר הקיבוצים. יש נדמה לי גם יום פתוח ב 30 לחודש לפי הפרסומים פה בקמפוס וזה יכול להיות מעניין בשבילך לבוא ולראות. שיהיה בהצלחה ברכה
ליטל | 12:34  28/01/08
עם תואר ראשון בחינוך אפשר לעסוק בהוראה בבתי הספר היסודיים, אפשר להיות מורים לבתי הספר העל יסודיים וכמובן ניתן להיות גננת לגיל הרך. אני ממליצה לך על מכללת לוינסקי . אני לומדת שם שנה שניה ואני מאוד מרוצה . יש שם יחס חם. התחשבות והכי חשוב אווירה כייפית .
שרון | 13:38  30/01/08
אפשר גם להמשיך עם זה לדברים אחרים. למשל, גם אני ממכללת לוינסקי ויש מסלולים לטיפול בבעלי חיים, טיפול בספרות ועוד
סגור