פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
הייי מה המצב? רציתי לבדוק האם כדאי יותר ללמוד מדעי התתנהגות בבר אילן או האם כדאי ללמוד ברופין אשר שם שמעתי שיש כל מיני התמחויות שאין במקומות אחרים.... היכן עדיף יותר ללמוד כלומר איזה תואר "טוב" יותר בר אילן או רופין או אריאל אשמח לתשובה תודה רבההההההההה
שירי ליברמן | 11:19  04/04/11
שני שלום אני לא נוהגת להמליץ על מקום זה או אחר, כן ממליצה להגיע לימים פתוחים ופגישות ייעוץ במוסדות הלימוד בהם את מתעניינית, להתרשם מתכניות הלימוד, מהקמפוס, לשוחח עם סטודנטים, בוגרים וסגל אקדמי בהצלחה
קובי | 19:38  06/04/11
אני מציע לך לקרוא את מה שכתבתי בהודעה למעלה:) לפעמים ההבדלים ברמה לא משמעותים וכדאי להתייחס גם לפקטורים אחרים..אני לא רוצה לדחוף לך את הדעות שלי אבל עשיתי את השעורי בית שלי כמוך לפני שנרשמתי ולדעתי אני אוכל לחסוך לך הרבה כאב ראש..אז אם תרצה לשמוע, תגיד לי..:)
הדס | 23:07  10/04/11
איפה את לומדת ? / לומד?
ענת | 01:28  17/04/15
אז איפה הכי כדאי ללמד ? בא אילן או אריאל
סגור