פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
היי, אני מעוניינת ללמוד מגעי ההתנהגות בדגש על משאבי אנוש. משום מה תמיד רציתי ללמוד באוניברסיטה. האם תואר בבר אילן הוא טוב? האם סטודנטים מרוצים מהתואר? האם אחרי סיום תואר בבר אילן אוכל לגשת לעיסוק במשאבי אנוש? הם בכלל נוגעים בעניין משאבי האנוש? או.... שעדיף ללכת למכללה למנהל ? :)
שירי ליברמן | 11:23  04/04/11
שלום שני לשאלתך -כבוגרת מדעי ההתנהגות בשילוב משאבי אנוש תוכלי להשתלב במשרות הקשורות בתחום כגון: גיוס והשמה, רווחה, ניהול, הדרכה וכו' אני לא נוהגת להמליץ על מקום זה או אחר, כן ממליצה להגיע לפגישת ייעוץ בה תוכלי לקבל את כל המידע החשוב והרלוונטי עבורך , להתרשם מתכנית הלימודים, מהקמפוס ועוד. בהצלחה בכל אשר תבחרי
היי, אני לא יכול להגיד לך איך זה במכללה למנהל, כי לא למדתי שם. אבל אני יכול להגיד לך שהתקבלתי לבר-אילן ובחרתי שלא ללכת לשם (הלכתי על האקדמית ת"א יפו), הסיבה היא לא בגלל הבדלי רמות, כי האקדמית ברמה של אוניברסיטה, אלא פשוט כי לא רציתי להיות בורג קטן במערכת ובאוניברסיטאות - המנהלתיות מקשה עליך ממש.
סגור