פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
נטאש | 09:59  15/03/07
אני רוצה להדגיש ולהוסיף על מה ששאלתי קודם: 1.האם יש הבדל מבחינת יוקרת התואר בין בין גוריון לאריאל? (לפי מה שאני מבינה זו האוניברסיטה היחידה שמלמדת מקצוע זה) 2.יש כמה מיתוסים בנוגע לתואר הזה ורציתי לדעת עד כמה זה נכון- *שזו תואר נורא לא פרקטי כי הוא קצת מהכל *שבעצם זה מסלול שהולכים אליו המתוסכלים שלא התקבלו לפסיכולוגיה 3.מבחינה תעסוקתית האם יש העדפה למי שסיים במסלול פסיכולוגיה ארגונית על פני מדעי התנהגות 4.מה אופציות התעסוקה אחרי תואר 1? וואוו הרבה שאלות תודה רבה!
מנהלת הפורום | 10:31  18/03/07
1. כמו שציינתי קודם גם בוגרי מכללות עם תואר שמוכר ע"י מל"ג מצליחים להשתלב הן בתארים שניים והן בשוק העבודה , ההחלטה היכן ללמוד צריכה להיות שלך 2.לא רק המתוסכלים מגיעים... לא כל מי שלומד מדעי ההתנהגות בהכרח הכיוון שלו הוא לימודי פסיכולוגיה בהמשך, היתרון בתחום זה שהוא פותח אופציות נוספות כגון- המשך לימודים בתחומים כגון- ייעוץ ארגוני , מנע"ס/ניהול משאבי אנוש, מנהל ציבורי, סוציולגיה ארגונית, קרימינולוגיה קלינית וכו' 3. התואר הוא במדעי ההתנהגות , בשני המקרים, קחי בחשבון שבגיוס משרות בד"כ יתרון ניתן למי שיש ניסיון תעסוקתי בתחום הרלוונטי וכישורים מתאימים. 4.בוגרי תואר ראשון במדעי ההתנהגות יכולים להשתלב במגוון משרות כגון:מכונים לאיבחון תעסוקתי כמסייע בהעברת איבחונים, מחלקות משאבי אנוש בארגונים-רכזי גיוס,רווחה וכו' עד ניהול המחלקה, רכזי גיוס והשמה בחברות השמה,מחלקות שירות לקוחות בארגונים שונים, מדריכי נוער, מדריכים קהילתיים, מנהלי ארועים, תקציבאים ואנשי מחקר במשרדי פרסום, אפשר ללכת לכיוון של הוראה בתיכון במדעי החברה, וכו' מקוה שעזרתי... בהצלחה בהמשך שירי
סגור