פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
ניסיתי להתקבל ללימודי תואר ראשון במסגרת "שער פתוח" במכללה למנהל וקיבלתי תשובה שלילית. אני מכירה את כל האופציות העומדות בפניי אך עליי להחליט בין: *מכללת רמת גן, מכללת קרית אונו, מכללת אור יהודה או מכללת פרס ברחובות. איזה הטובה ביותר?? תעזרו לי בבקשהה!!!
שרונה קרני | 09:20  13/07/11
שלום בתור מנהלת פורום איני יכולה להמליץ על מוסד כזה או אחר, אני משאירה זאת לחברי הפורום. בהצלחה
לא להתקרב למכללת רמת גן! זוועה... מכל המכללות שציינת שמעתי את הדברים הכי טובים על אור יהודה (יחס אישי, אווירה מגובשת וכו'..) אך לדעתי כדאי לך לברר בבינתחומי הרצליה כי יש לי חברות שלומדות שם וכמו שהבנתי זאת המכללה הפרטית הכי נחשבת היום.. וגם תנאי הקבלה לא בשמיים..
ליאת, אני שמעתי עד עכשיו דברים טובים על מכללת רמת גן, ושקלתי בחיוב לימודי כלכלה שם (בתוכנית הזאת: http://www.rgc.co.il/index.php3?action=sidLink&page=285&render=1&stId=1044) אשמח אם תפרטי לי, אפילו בפרטי, למה הכוונה שלך.. והאם הבעיה שלך היא בתוכנית הספציפית של מנהל עסקים, או במוסד בכלל?
בקשר לשאלתך אני יכול לענות על מכללת ר"ג אני לומד שם כבר שנה(כלכלה וניהול +משרה מלאה. ולא פשוט בכלל הרגשה שלי אישית,בגלל שתנאי הקבלה ממש נמוכים הלימודים והיקף החומר ממש רחב והבחינות קשות,עוד דבר שחשוב לציין .לא לומדים שם לבד!והיו לי קורסים של 10 תלמידים גםץ יחס אישי יש וזה יאמר לזכותם. אני אישית רוצה לעבור לאור יהודה או קריית אונו לימודי ערב. ואני אצטרף לשאלתך האם מישהו יכול להעיד על אור יהודה? התנאים שם יותר נוחים והשכר נמוך יותר. אבל השאלה איך מסתכלים מנהלים בחוץ על התואר מאור יהודה?????? הייתי שמח לשמוע מסטודנטים שסיימו שם האם זה השפיע עליהם. וגם ממנהלים בשוק האם זה היה משפיע עליהם באיזושהי צורה?
מכל המוסדות הכי מומלץ המרכז האוניברסטאי אריאל והמרכז הבינתחומי הרצליה. ומהמוסודת שציינת הקריה האקדמית אונו.
סגור