פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
היי, התקבלתי לmab במרכז הבינתחומי (מסלול רגיל) ול- excutive mba בעברית ובבר אילן (בemba בתל אביב הם דורשים יום חמישי מלא+ שישי וזה לא מסתדר עם עבודה. כרגע מתלבטת בין העברית (emba) לבינתחומי- מישהו יכול להמליץ? תודה
סיימתי בבינתחומי שנה שעברה ואני מכיר את התוכניות שציינת, ואת התוכנית בעברית. בלי צל של ספק, אם הייתי צריך להחליט היום - רק בבין תחומי. אני באופן אישי מאוד רציתי ללמוד בארה"ב, אך זה לא הסתדר עם העבודה כמובן. ולכן החלטתי ללכת על הדבר היחידי בארץ שאיכשהו מתקרב לחוויה ולתמורה של MBA בחו"ל! ואני יכול להגיד את זה, אחרי ששלחו אותי לסמסטר שלם בוורטון, אז אני יודע למה להשות. אם יש לך שאלות ספציפיות אשמח לענות.
אורן, באיזה מסלול /תוכנית למדת בבינתחומי ששלחו אותך לסמסטר בוורטון? האם גם למסלול הרגיל (שיווק /מימון) יש את אותו יתרון?
חילופי הסטודנטים פתוחים לכל המסלולים. אני למדתי במסלול מימון.
שרונה קרני | 11:01  07/07/11
שלום בתור מנהלת פורום איני יכולה להמליץ על מוסד כזה או אחר, אני משאירה זאת לחברי הפורום. בהצלחה
סגור