פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
בן | 23:53  20/09/10
שלום, סיימתי לימודי BA בחשבונאות במכללה למנהל לפני כ-10 שנים בציון ממוצע של 74.5, כמו כן, אני בעל תעודת מורה מוסמך בכיר, ברצוני ללמוד תואר שני במנהל עסקים, ללא GMAT, האם ישנן המלצות? האם מתייחסים רק לציונים, או שיש משקל גם לקורות החיים בקבלה לתואר שני? האם מתחשבים במגמה של התואר הראשון? שהרי תואר בחשבונאות נחשב כתואר קשה במיוחד. תודה.
שרונה קרני | 11:33  05/10/10
שלום לא ציינת האם הינך רו"ח, ישנם מוסדות המעניקים בונוס בציון לרואי חשבון. ישנן מסלולי מנהלים במוסדות שונים ששם בא לידי ביטוי הניסיון הניהולי והמקצועי שלך ופחות דגש על הגימאט. במידה והינך רואה חשבון ישנם מסלולי תואר שני שמיועדים לרואי חשבון והינם מקוצרים יותר וקיימים ליטב ידיעתי במסלול האקדמי המכללה למנהל, קריית אונו, ת"א ובר- אילן. בהצלחה
להתקבל בלי GMAT והאמת שזה באמת לא שווה את זה כי ההשקעה הכספית, הנפשית והזמן לא ממש שווים את זה אני יודע שחלק מהמכללות נותנות ייתרון ללומדי בחשבונאות אז שווה לך לבדוק כל מקרה לגופן אני יכול לאמר לך שאני לומד בקריה האקדמית אונו ובחרתי בה בגלל 2 סיבות: 1. לא צריך GMAT 2. יש כאן קטע חזק של אקדמיה יישומית ומעבר לתאוריה אנחנו מתנסים לא מעט במצבים אמיתיים בשת"פים עם כל מיני גופים - מאד מזכיר את האקזקיוטיב של האוניברסיטאות
דניאל | 15:02  08/10/10
לא חשבת לשפר את הממוצע שלך מעט? אני סיימתי את לימודי מנהל עסקים שלי בממוצע 93 וגם לא הייתי כזה מרוצה..
סגור