פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום רב. מדוע באתר של המכללה למנהל רשום שנדרש ציון בגרות משוקלל 85 ומעלה, ואילו בפגישה עם היועצת היא טענה שהציון המשוקלל הנדרש הינו 90 ומעלה ? ושאלה בקשר למועדי פתיחת שנה"ל: עם ממוצע הבגרויות הנוכחי שלי (87) לא התקבלתי למכללה למנהל, היועצת במכללה למנהל הציעה לי להרשם לתוכנית "שער פתוח". אני לא כל כך בטוחה שזה משתלם, חוץ מזה שצריך לשלם עוד 21 אלף ש"ח (לא כולל 73,000 ש"ח על התואר עצמו.) לתוכנית הזאת, בנוסף לכך מתבזבזת עוד שנה (ואני כבר בת 23...). האם במכללה למנהל יש אפשרות להרשם לתואר ראשון במועד אביב (סמסטר אביב)? במידה וכן, באיזה תאריך ? תנאי ההרשמה זהים לתנאים באוקטובר ? באילו אוניברסיטאות/מכללות יש אפשרות להרשם לתואר ראשון במועד אביב בנוסף למועד אוקטובר ? במחשבון לחישוב ממוצע ציוני הבגרות באתר של המכללה למנהל צריך לרשום את הציון עם הבונוס או בלי ? ושאלה אחרונה... מדוע באתר של הבינתחומי לא רשומים תנאי ההרשמה לתואר ראשון (ציון פסיכומטרי מינימלי, ציוני בגרויות...) ? זה שיש מחשבון לחישוב ממוצע בגרויות, זה בסדר, אבל מה עם התנאים ? אשמח אם תוכלו לעזור לי ותודה מראש.
טרבולסקי חמדי | 15:23  09/08/09
ענבר שלום, תנאי הקבלה למסלול האקדמי המכללה למנהל הינם על בסיס מספר קריטריונים השמורים לו, חלק מהקריטריונים מתייחסים ליכולות הלימודיות וחלק ליכולות האישיות של המועמד שנבחנות בראיון האישי. במסמך שפרסמת מוצגים תנאי הסף להגשת מועמדות, אך אין הם מחייבים את המסלול האקדמי לקבל את המועמד. יחד עם זאת המסלול האקדמי שומר לעצמו את הזכות להתייחס באופן אישי לכל מועמד הנרשם ללימודים במסלול. בכל מקרה בנושא רישום וקבלה, ניתן לפנות אלינו ולקבל מענה אישי בהתאם לנתוני המועמד. תודה.
המכללה למנהל | 12:00  12/08/09
ענבר שלום תנאי הקבלה למסלול האקדמי המכללה למנהל הינם על בסיס מספר קריטריונים השמורים לו, חלק מהקריטריונים מתייחסים ליכולות הלימודיות וחלק ליכולות האישיות של המועמד שנבחנות בראיון האישי. במסמך שפרסמת מוצגים תנאי הסף להגשת מועמדות, אך אין הם מחייבים את המסלול האקדמי לקבל את המועמד. יחד עם זאת המסלול האקדמי שומר לעצמו את הזכות להתייחס באופן אישי לכל מועמד הנרשם ללימודים במסלול. בכל מקרה בנושא רישום וקבלה, ניתן לפנות אלינו ולקבל מענה אישי בהתאם לנתוני המועמד. תודה.
סגור