פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
טוב, תקשיבו, שנת הלימודים כבר ממש מתקרבת ואני צריכה להחליט. מנהל עסקים - המכללה האקדמית נתניה או המכללה למנהל?? אני יודעת מי מרצה בנתניה, וקצת נוטה לכיוון הזה, אבל ממש צריכה חוות דעת אמיתית. תודה!!
טרבולסקי חמדי | 15:27  09/08/09
שלום גל, על מנת להחליט באיזה מוסד ללמוד , אני מציעה לבדוק תוכניות לימוד לבקר בימים פתוחים ולגשת לפגישות ייעוץ,ובנוסף רצוי לדבר עם מרצים, בוגרים וסטודנטים ורק אז להחליט. בהצלחה.
המכללה למנהל | 12:18  12/08/09
היי גל אני זה מבינה אותך גם אני לפני שנתיים הייתי באותו מקום באותו זמן התלבטי בין המכללה למנהל לבינתחומי וממש היה לי קשה לבחור ההמלצה שלי היא ללכת לימים פתוחים וגם להגיע למכללות שאת מתעניינת בהן ולהקשיב להרגשה שלך (מניסיון תמיד מקום אחד ימצא חן בענייך יותר מהאחר) כשאת עושה את הבחירה שלך את צריכה להתייחס למספר קריטריונים איכות המרצים, המוניטין של המכללה בשוק העבודה וגם המיקום הוא דבר חשוב (לדוגמא לנסוע כל בוקר לנתניה אם את גרה באזור המרכז יכול להיות דיי מעיק). באופן אישי אני יכולה להמליץ לך רק על הלימודים במכללה למנהל כיוון ששם אני לומדת ורק אותה אני מכירה באופן אישי. אני יכולה להגיד שאני מאוד מרוצה מהלימודים שם ומהאווירה החברתית (שזה גם דבר חשוב) ואני גם דיי רגועה ביחס לתקופה שלאחר התואר, אני יודעת שבסיום התואר אני מקבלת תואר מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל שמוכרת בשוק כבר שנים רבות ושמה הולך לפניה. הטיפ היחיד שאני יכולה לתת לך ביחס למכללות אחרות זה באמת לבדוק את המוניטין של המוסד, קחי בחשבון שלמעסיקים אין ניסיון עם בוגרים ממכללות חדשות שעדיין אינן מוכרות בשוק העבודה. אני מקווה שעזרתי לך אם יש לך עוד שאלות אני אשמח לעזור עד כמה שיתאפשר לי
שירז | 13:06  11/08/09
מה קרה לך, איך את משווה בכלל? האווירה הכי כיפית, הכי נעימה, אנשים מדהימים וזה לא כמו בהרבה מקומות שזה תחרותי ומגעיל כזה, פה באמת יש אווירה טובה. לא סתם אנחנו במקומות הכי גבוהים בשביעות הרצון של הסטודנטים. באמת, זה עושה את כל ההבדל!
סגור