פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום למנהלת הפורום ולכולם! סליחה מראש שזה ארוך, אודה אם תקראו עד הסוף תודה. אני בחור בן 27 אוטוטו. סיימתי לפני מס' חודשים תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים. במהלך הלימודים לא עבדתי במשרה מסויימת שקשורה לתחום, ולכן אין לי נסיון בתחום. בתום הלימודים חיפשתי עבודה בתחום, אך לא הצלחתי למצוא עד היום. לכן המשכתי לעבוד בסתם עבודות עד לפני חודש. בעבודה האחרונה עשו לי בעיות ולא שילמו שכר. כעת איני עובד. חשבתי אולי להמשיך לתואר שני במתמטיקה פיננסית בבר אילן - זהו תחום חדש-השנה זה המחזור השני (אגב התקבלתי כבר, אך אני יכול להתחרט). רציתי לשאול מה אתם חושבים על התחום הזה מכל הבחינות. האם זה טוב, זה כדאי, האם זה ישפר את סיכויי במציאת עבודה טובה ומכובדת כמו שתמיד שאפתי? עליי לציין שאני לא מתאים לניהול ואני גם לא רוצה.אופי העבודה שאני מחפש היא יותר ריאלית - מתמטית - משרדית, שלא כרוכה בלהרצות או באינטרקצייה שיווקית או מכירתית .אין לי את האופי הזה. אני יותר ביישן, שקט ואין לי יכולת דיבור מפולפלת. אני לא פלפל בכלל. או שאולי התחום שלמדתי לא מתאים לי בכלל מבחינת האופי שלי, ומצד שני אני גם לא יודע מה כן. מה שאני כן יודע זה שאני יותר ריאלי (לא מצויין, אבל עם גישה לזה) מאשר הומני שזה ממש ממש לא! בתואר סבלתי מאוד מקורסים הומניים שהיו ומאוד! או שאולי לא להמשיך תואר שני ולהתחיל תואר בתחום אחר - לא יודע. אני די מיואש ומתוסכל הרגשה כזאת שאולי סתם ביזבזתי 3 שנים. אני יודע שזה ידע, אך עם ידע לא קונים במכולת. תמיד היה לי חשוב שאני אלמד ואצליח לקבל עבודה מכובדת וכמובן מכניסה יפה, אבל יותר חשוב לי הסטטוס ורק בסוף השכר. אודה לכם מאוד אם תענו לי להודעה, כי אני כבר לא יודע מה לעשות זה מאוד חשוב לי תודה רבה, ערן
טרבולסקי חמדי | 11:20  10/05/09
שלום ערן, לאור מה שכתבת אני מבינה שאתה נמצא בהתלבטות לגבי עתידך והמשך לימודיך, אך קשה לי לענות לך מאחר ואני לא מכירה את התחום של מתמטיקה פיננסית והאפשרויות שהתחום פותח בפנייך. האם אינך רוצה להשתלב בתחום של כלכלה? האם יש במוסד הלימודים שלמדת הכוון תעסוקתי שיעזור לך? אשמח שחברי הפורום יענו מניסיונם.
סגור