פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
היי, אני סטודנטית באוניברסיטת בן גוריון לכלכלה ומנע"ס (חד מחלקתי בכלכלה)וכרגע אני מרגישה שהכלכלה קצת כבדה עליי... אני שוקלת לעבור באוניברסיטה למסלול דו מחלקתי של כלכלה וניהול המשלב בתוכו גם קורסים שיותר מעניינים אותי מבחינת התנהגות ארגונית שיווק ואסטרטגייה.השאלה שלי האם יש הבדל באפשרויות התעסוקה בחוץ? אני כן רוצה לפנות לכיוון יותר שייוקי בפועל אך חשוב לי להכיר לדעת כיצד השוק פועל ואני מניחה שזה יתרום לי רבות (זה למה אני מתעקשת על כלכלה...ולא ניהול בלבד..) שאלה נוספת היא מה יכוון אותי נכון יותר לקראת תואר שני במנהל עסקים ? ולא בכלכלה... תודה מראש:)
בוגר בן גוריון | 21:17  21/03/09
בתואר דו חוגי -במידה ואת מקבלת את כל קורסי הליבה והחובה בכלכלה , לא אמורה להיות בעיה מבחינה תעסוקתית. מי שלומד כלכלה עם ניהול מקבל יותר כלים בתחום המימון/שיווק/ מע' מידע וכו' ומקנה בסיס גם להמשך לימודים לתואר שני במנע"ס . כדי להקל על החלטתך, אני ממליצה לך גם לשוחח עם סטודנטים /בוגרים . בהצלחה
סגור