פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שירן | 07:39  19/03/09
שלום לכולם,מישהו יודע באיזה מכללה אפשר לילמוד לתואר 2 במנהל עסקים ללא מבחן gmat? תודה לכל העונים.
לשאלתך שירן ,בממוצע של 84 מתואר ראשון את יכולה ללמוד לתואר שני במנהל עסקים ללא GMAT במרכז אקדמי פרס ברחובות ובמרכז אוניברסיטאי שומרון.רוני
שירן, את מוזמת ליצור קשר עם המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון. ניתן להתקבל ללא ג'ימאט ע"פ ממוצע ציונים בתואר הראשון. בהצלחה!
טרבולסקי חמדי | 15:16  19/03/09
צהרים טובים, ברוב מוסדות הלימוד (אוניברסיטאות ומכללות) ניתן להתקבל ללא GMAT, הדבר תלוי בניסיון הניהולי ונושא התואר הראשון שלך וממוצע הציונים. ניתן לעשות חיפוש באתר לגבי מוסדות הלימוד. בהצלחה.
מיכאל דורון | 14:34  22/03/09
שלום שירן למה את מעדיפה מכללה על אוניברסיטה? בכל מקרה אם כן אוניברסיטה אז אני יכול להמליץ לך על אוני' חיפה יש כמה תוכניות במסלול MBA את מוזמנת לבדוק באתר מה מתאים לך יש שם גם על תנאי קבלה- בתואר שני את יכולה לקבל פטור ממבחן gmat http://gsb.haifa.ac.il/ בהצלחה!
טובה מרקוביץ | 13:13  23/03/09
שלום שירן, ניתן ללמוד לתואר שני במנהל עסקים בקריה האקדמית אונו ללא מבחן GMAT, במידה ואת עונה על התנאים הבאים: 1. תואר ראשון מוכר בממוצע 80. 2. נסיון מקצועי + הצגת מכתב המלצה ממקום העבודה. 3. מעבר ראיון אישי. אשמח לעמוד לשירותך לשאלות נוספות על-גבי הפורום או באופן אישי. בברכה, טובה מרקוביץ ראש מנהל רישום וייעוץ הקריה האקדמית אונו
סגור