פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
היי, אם התואר במנהל עסקים אז איך העבודה אחר כך תהיה בתור יועצת אירגונית את זה אני לא רוצה ואם הייתי רוצה אז אפשר היה להרשם אצלכם לתואר שני בייעוץ ארגוני טוב שאמרת לי ... לגבי מנהל כללי בחברת כח אדם תמיד אפשר להתקדם ולהיות מנהלת שם ולא צריך ממש את התואר. שאלתי היא מה עוד האופציות שיש נגיד השתלבות בארגון- לזה אצטרך לעבוד בחברת כח אדם לפני כמה שנים ?או שיש אפשרות אחרי הפרטיקום ישר להגיע לארגון ולעבוד שם ? כל אחד עובר את הפרקטיקום ואם לא במה זה תלוי? לגבי מנהלת הבנתי שאפשר בכלל להיות מנהלת כללית בכל מקום ולא בהכרח בתחום של משאבי האנוש אפילו שההתמחות היא במשאבי אנוש.בכלל הבנתי שמנהלת זה מאוד כללי ולא בדיוק מקצוע ורציתי לדעת אם ההתמחות היא בחשבונאות אז זה יותר מכון למקצוע ספציפי או שזה כמו כל התמחות מאוד כללי? אשמח לקבל תשובה.
טרבולסקי חמדי | 14:12  18/09/08
שלום מיטל שאלתך אינה ממש ברורה לי. אנסה להסביר שוב את מטרות התוכנית. תואר זה מאפשר להשתלב בתחום משאבי האנוש או הייעוץ ארגוני (ע"פ בחירתך) אבל גם להתקדם לתפקידים ניהוליים בכירים בתחומים אחרים בארגון, כאשר הלימוד והניסיון בניהול משאבי אנוש חוברים אל הידע הכללי בניהול שתקבלי בתוכנית ,ותהיה לך והיכולת לפעול כשותפה מלאה יחד עם מנהלים הבאים מתחומי עיסוק אחרים. במידה ותבחרי באשכול הייעוץ הארגוני תוכלי לעשות פרקטיקום בתחום, לגבי הישארות בארגון בו תעשי את הפרקטיקום זה תלוי בצרכי הארגון עצמו או מהתרשמותו ממך. אני מאד ממליצה לך להגיע לפגישת יעוץ אישית על מנת למקד אותך יותר. בהצלחה
סגור