פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום, בשנה הבאה אני אמור לסיים את התואר הראשון שלי באוניברסיטה העברית עם ציון שלדאבוני לא עובר את ה-80. דיברתי עם נציגת המכללה והבנתי שעל כן אצטרך להיבחן ב- GMAT אך אני עדיין זקוק למספר הבהרות 1. האם הקבלה למכללה יכולה להסתמך על מבחן ה- GMAT בלבד או שישנם קריטריונים נוספים שנלקחים בחשבון 2. האם מספיק לי לקבל ציון של 44 ומעלה בחלק הכמותי ולא להיבחן בשאר החלקים או שמא אני מתקבל על סמך הציון הכולל של ה- GMAT? 3. האם יש באפשרותי ללמוד אל מבחן זה באופן עצמאי בהנחה שרמת האנגלית שלי גבוהה למדי? האם ניתן להשוות את רמתו לפסיכומטרי? בתודה מראש יוגב
שלום יוגב, 1. תלוי לאיזה מסלול הנך מעוניין להתקבל. ישנם מסלולים שמספיק להציג גל"צ+ GMAT, וישנם מסלולים שצריך להציג: קורות חיים, מכתבי המלצה, ראיון וכד'... 2. ניתן להיבחן רק בחלק הכמותי של ה-GMAT 3. ניתן ללמוד לבד לבחינת ה- GMAT, ניתן לרכוש ערכת ספרים מתאימה בחנויות הספרים המובחרות. בהחלט צריך אנגלית ברמה גבוהה על מנת לעבור את המבחן בהצלחה. המון הצלחה.
יוגב שלום! במרכז האוניברסיטאי אריאל אתה יכול להתקבל ללימודי תואר שני עם ציון 40 בחלק הכמותי במבחן הGMAT ובמידה וממוצע התואר הראשון שלך הוא מעל 76. לפרטים- 03-9066274. אופירה רכזת סטודנטים.
סגור