פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
יונתן | 11:46  15/09/08
שלום רב! אני מתעניין בלימודי MBA או ניהול. רציתי לדעת מה עדיף בין האופציות הנ"ל: 1. MBA בישראל 2. MBA בניו יורק 3. MSM בישראל של פוליטכניק+NYU ובאוםן עקרוני, אני סטודנט למחקר תואר שני כרגע, בתחום הביולוגיה, וברצוני לדעת האם חבל על זמני ולעזוב עכשיו את לימודי המחקר(נותרה עוד שנה) ולעבור ללימודי MBA או האם כדאי כבר לסיים את התואר ואחר כך לנסות להתקבל לתוכניות השונות? האם היותי בעל תואר שני במחקר מהווה עדיפות בתנאי הקבלה ללימודי MBA? בתודה מראש.
בית הספר אמריקאי | 13:46  16/09/08
שלום יונתן, בכל מקרה כדאי לגשת לבחינת ה GMAT המלאה, כדי להשאיר כמה שיותר אופציות פתוחות. קח בחשבון שמסלול הלימודים שלך שריך להיות מותאם למקום העבודה העתידי אליו אתה שואף. משמע, אם אתה מעוניין לעבוד בחו"ל, כדאי שגם התואר יהיה ממוסד מתקדם בחו"ל. אך אם אתה מעוניין להמשיך בארץ, לא ניתן לומר שיש עדיפות חד משמעית לתואר מחו"ל. אתה מוזמן לקבל עוד מידע בקישור הבא: http://www.americanschool.co.il/englishschool/cat.asp?catid=123&parentid=0 תודה ובהצלחה צוות בית הספר.
טרבולסקי חמדי | 15:05  16/09/08
שלום יונתן, קשה לבחור מה כדאי?, הדבר תלוי במה אתה רוצה לעסוק? היכן אתה רואה את עצמך משתלב בשוק העבודה? לגבי קבלה ללימודי MBA, אין לי ספק שלימודי התואר השני כולל המחקר יקנו לך יתרון בקבלה לתואר שני. בחלק ממוסדות הלימוד הקבלה תיהיה אוטומטית. בהצלחה.
סגור