פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכולם, סיום הקורסים באונ' הפתוחה בממוצע של 75 מבוא למיקרוכלכלה מבוא למקרוכלכלה חשבון דיפרנציאלי לתלמידי כלכלה וניהול חשבון דיפרנציאלי לתלמידי כלכלה וניהול יש לי 2 שאלות 1. האם יכירו קורסים אלו במכללה למנהל ? 2. האם שווה בגיל 29 וחצי להמשיך את הלימודי חשבונאות במכללה למנהל ולסיים את הלימודים בערך בגיל 33 ואז להתחיל סטאז' ? מה מצפה לי מבחינת גיל ? עבודה ? מציאת סטאז ? משכורת ? תודה רבה לכולם !
מה יהיה עוד 4 שנים אף אחד לא יכול להגיד לך, במיוחד במזרח התיכון. לגבי ההכרה , לדעתי זה בכלל לא מהותי יכירו לך או לא מכיוון שמדובר במעט קורסים כך שגם אם יכירו תאלץ ללמוד 90% מהתואר, כמו כן, אל תבנה על חסכון בכסף כיוון שבכל מצב יגבו ממך את מלאו שכר הלימודים (כאילו לא היו לך פטורים). שווה? לא בטוח, אפשר לנסות אבל זה הימור רציני. עם קורס בתכנות / מערכות מידע תוכל להרוויח אותו דבר , לפחות בזמן הקצר. משכורות בראיית חשבון נמוכות, מתחילים להרוויח רק כאשר הופכים להיות בכירים (שותפים) או יוצאים לחשבות בחברות, קיימת תחרות מאוד רצינית בשוק לאור הצפת המקצוע בשנים האחרונות אך אפשר להסתדר, מה שבטוח עם רישיון רו"ח מובטל אתה לא תהיה.
האם כיוון של מדעי המחשב יותר עדיף ?
היי והאם אתה מדבר מתוך ניסיון ? מה הרקע שלך ? עשית קורס תכנות ?
אני מדבר מתוך ניסיון אישי + מעקב אחר שוק העבודה בשני התחומים. למקצועות הייטק קיים ביקוש פי 10 מהביקוש למתמחים בראיית חשבון, אתה יכול לבדוק בעצמך בלוחות דרושים. בשני המקרים מבקשים ניסיון, רק שבמחשבים אתה יכול לרכוש ניסיון בתור היותך סטודנט, בראיית חשבון - בלתי אפשרי. הפלוס הגדול הוא שאני לא מכיר רואה ח-ן מובטל ומכיר כמה אנשי הייטק מובטלים בעיקר בגילאי 45-65.
סגור