פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכולם,רציתי שתעזרו לי להחליט איפה עדיף לי להתחיל ללמוד.. יש 2 מכללות שאני חושב להתקבל אליהם . 1.המכללה למנהל בחיפה שמקבלים משם תואר מהאוניברסיטה הפתוחה שהבנתי שהלימודים שם מאוד קשים אבל התואר בחשבונאות והתמחות בראיית חשבון (צריך מכינה לקבלה של 4 חודשים שעולה 8 אלף.) או במיכללה המרכז האקדמי כרמל שהיא נחשבת מכללה חדשה אבל טובה יחסית ששם הלימודים קלים יותר ,זולים יותר ,לא צריך מכינה,אבל התואר הוא במינהל עסקים עם התמחות בראיית חשבון שהבנתי שזה לא כל כך טוב כי יותר קשה למצוא עבודה בסיום ההתמחות וגם יותר קשה להתקבל להתמחות עם המכללה הזו. הודה לכם מאוד עם תוכלו לעזור לי להחליט אני ממש לא יודע מה להחלט ..תודה.
תמיר | 10:32  28/07/10
דיברתי עם רואה חשבון והוא אמר לי שזה אמנם יקר מכללה למנהל אבל זה שווה
ככל הנראה הוא התכוון למכללה למינהל המסלול האקדמי בראשון לציון יש עוד מסלול של המכללה למינהל לימודי תעודה בשיתוף עם האוניברסיטה הפתוחה- נראה לי פחות יוקרתי
יקרתי זה רק אוניברסיטה.
המכללה למינהל בראשון לציון (המסלול האקדמי) ידועה בכל הארץ כמוסד מוביל בתחום החשבונאות, והרבה רואי חשבון בכירים למדו שם, והרבה ילדים של רואי חשבון מובילים למדו שם. אבל צריך באמת להזהר ולא להתבלבל עם המכללות למינהל האחרות שהתואר שלהם הוא מהפתוחה.
רוני תוסף | 00:37  24/08/10
יש הבדל גדול בין לימוד קורס פסיכומטרי עם מורה פרטי לבין לימוד בכיתה כשבלימוד האישי היחס הוא הרבה יותר אישי ואינטימי והלמידה מותאמת בדיוק לצרכים שלך, בהשוואה ללימוד הכיתתי שבו הלימודים יותר קולקטיבים והיחס פחות אישי. אלכס פולינסקי טוען שבחירת קורס פסיכומטרי אישי קריטי ומותאם להמון בני אדם, משום שבפעולה הלמידה שנוצרת הכרות אישית מינורית בקשר עם המורה ומאפשרת גמישות רבה ונוחה בלוח הזמנים. היתרון ללמוד קורס פסיכומטרי אישי הוא שמתבצע מבחן דיאגנוסטי המאפשר למורה לדעת באופן או צורה העדיפה ביותר באילו חלקים בעקרון אתה פחות טוב ועל-ידי זה הוא מסוגל למקד בנושאים אלו יותר, אפילו שקורס יקר יותר לא בהכרח יוקרתי משתלם ואיכותי יותר ובחירת קורס פסיכומטרי הינה בחירה חשובה העלולה להשפיע רבות על חייכם שחשוב להשקיע בה חשיבה רבה. אז כדאי שיהיה לכם גוד לאק. משום שהוא מכין אותך לבחינה ומחזק את הנושאים החלשים שלך, קורס פסיכומטרי הינו היזדמנות אופטימלית להצלחה בבחינת הפסיכומטרי. קורס פסיכומטרי הינו אפשרות אופטימאלית להכין אותך לקראת המבחן, מאחר שבמהלך הקורס התלמיד עובר מבדק סימולציה בתנאים של המבדק האמין שעוזר לצמצם את החרדה והלחץ. קורס פסיכומטרי הינו בחירה קריטית, עקב זה שהקורס הוא גורם או הסבר שמשפיע ישירות על מבחן הפסיכומטרי שעתיד להשפיע רבות כל חיינו. ישנם מגוון סוגים של קורס פסיכומטרי, אם כי המחירים של קורס פסיכומטרי יקרים כ"כ אפשר לערוך השוואה בינהם ולהשתלב בקורס האופטימאלי עבורך. לרוץ ולהירשם למכון הכנה לקורס המשוויץ בציוניו הגבוהים זה לא הדבר הכי משכיל לבצע, אם כי לפעמים ההצלחה לא נובעת מהקורס עצמו אלא מהאדם העומד מאחורי הציון המרשים.
סגור