פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הי, יש לי שבוע הבא מבחן במאוחדים ב', ופתאום המשבון הפיננסי קצת נדפק, אני מקווה שמישהו יוכל לעזור לי.. אני ממש אודה לכם!!! בד"כ, אני מקישה את המספרים ואם אני טועה אני פשוט חוזרת אחורה ומקישה ספרה/מקש אחר במקום משהו שכבר הקשתי (לדוגמא, מקישה בטעות 153, חוזרת אחורה ופשוט רושמת במקום 5 - 2, 123), ואילו כעת, אני לא מצליחה לחזור אחורה על הספרה עצמה, אלא זה רושם לי ספרה חדשה, (בדוגמא: אני חוזרת אחורה וזה רושם לי פשוט ספרה נוספת, זה לא עולה על ספרה שכבר קיימת- 1523). בSET UP ב-FIX, רשום לי 3. איך אני גורמת לזה להיות 'OFF' ?, כך שלא יהיה לי נקודה ושלוש ספרות לאחרי הנקודה בכל מספר ומספר.. אני יודעת שזה דברים קטנים אבל הם מאוד מציקים.. אשמח לתשובות..
תהילה | 12:43  14/07/10
לגבי המספרים שנוספים במקום לעלות על הקודמים, הברירת מחדל של המחשבון הפיננסי זה שיהיה אפשר להוסיף מספרים, אם את רוצה לרשום על מספרים קיימים כמו במחשבון מדעי, אז או שתעמדי אחרי המספר ותעשי Del, או שאם שתלחצי על Shift ואח"כ על Del, ואז תוכלי לרשום על מספרים קיימים. ואם המחשבון קצת משתבש, תלחצי עם עט על הנקודה שנמצאת בצד האחורי של המחשבון באמצע.
סגור