פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אנונימית | 21:48  07/07/10
שלום רב זומנתי למבחנים של שעתיים שנערכים במכון אדם מילוא מטעם קוסט. יש למישהו מושג מה התהליך לאחר המיונים? האם יש בקוסט כעת דינמיקה קבוצתית? האם יש ראיון? מבחן באנגלית? המון תודה מראש למי שיעזור לי..
הי, אני לא יודעת אם זה רלוונטי אך השלבים הם: *מכרזי הערכה *ראיון אישי (מומלץ לא לבלוט לטובה או לרעה) *מבחן באנגלית (מורכב מאנסין בעל 15 שאלות ועוד 30 שאלות אמריקאיות בנושאי דקדוק אוצר מילים והבנת הנקרא ולקינוח צריך לבחור נושא לכתיבת חיבור מתוך 2 נושאים נתונים). *במידה ונמצאת מתאימה השלב האחרון הוא ריאיון עם שותף.. לריאיון הזה עדין לא הגעתי אך שמעתי שבמשרדים אחרים הוא לוקח בסביבות השעה וחצי) בסה"כ האנשים בחברה מאוד נחמדים ומרגיעים.. גם בריאיונות.. מאחלת המון המון בהצלחה!!!
ליז | 09:04  02/09/10
היי אורית את יכולה להגיד על איזה נושאים צריך לכתוב במבחן באנגלית?
אורית | 12:33  02/09/10
אני לא בטוחה אבל תיהיה לך בחירה בין הצלחה עיסקית לבין גיוס כספים..
סגור