פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מורן | 11:04  09/06/10
אני לא יודעת באיזה מכללה לבחור אין מכללה שממש קרובה לביתי אני גרה בחדרה. ואני מתלבטת בין המכללה למנהל החיפה לבין מכללת שערי משפט כי אלו הכי קרובות אליי.. אני חייבת לקחת בחשבון את הנסיעות. יש לי פגישת ייעץ בשתי המקומות, איזה שאלות אני צריכה לשאול שם? כאילו מה אני צריכה לקחת בחשבון שאני מגיעה לייעוץ?
דודו פרץ | 21:14  09/06/10
בפגישת ייעוץ אומרים לך כל מה שאת צריכה לדעת. את מה שאת לא צריכה לדעת הם לא אומרים... ולכן, הכי חשוב לדבר עם סטודנטים, להיכנס לקורס. מאוד מומלץ. אני אישית לא מת על חיפה ומעדיף את הוד השרון.
דנה | 11:41  15/06/10
איך בדיוק אתה מעדיף את הוד השרון????? הרי הם עוד לא התחילו ללמד בתכנית בחשבונאות????? מה יש להעדיף בהם?
הי | 19:28  11/06/10
יש גם את רופין....
אמיר רוטקוביץ | 22:55  13/06/10
למרות שבשערי משפט זו השנה הראשונה, לפי מה שקראתי בדמרקר הם גייסו לצורך העניין את טובי המרצים מהתחום. ככה בדיוק עשו הבינתחומי ותראי איפה הם היום.
ומה יקרה שתגיעי לשוק העבודה המלא ממילא? מי יקח אותך לעבודה אחרי שקנית תואר בכסף במקום כזה? או שאת לא חושבת על זה ואחרי שלא תצליחי למצוא סטאז ולא עבודה תתחילי להבין את גודל הטעות שהמעסיקים יודעים שבמקומות האלה קונים תואר בכסף ואת לא שווה באמת כלום בשוק? תתחילי לשבת ולשפר ציונים
שונא פלצנים | 20:14  02/07/10
הבנו שאתה כנראה בוגר אונברסיטה, הבנו שכנראה מאוד אכפת לך מהאנשים המשתתפים בפורום אבל כולם פה אנשים בוגרים שעשו את השיקולים שלהם בנוגע לבחירה של אונברסיטה או מכללה. לא המצאת את הגלגל..תאמין לי שיש אנשים שקצת מבינים בתחום הזה יותר ממך אז תן להם לדבר!!
סגור