פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גילה | 00:28  09/06/10
שאלה קטנה אנשים... לפי אילו תקנים החברות הפרטיות בישראל מדווחות ?? לפי התקינה הישראלית החדשה שמועתקת מהבינלאומי ( לדוגמה תקן ישראלי 27 בדבר רכוש קבוע) או לפי גילויי הדעת הישנים ?? שאלתי שתי מרצים שונים במכללה ושניהם הביאו תשובות סותרות.... תודה רבה מראש למי שיודע..
נוי | 08:38  09/06/10
בעיקרון יש לך את התקינה החדשה IFARS 5 . תיתכן תשובה שונה, כל חברה מחליטה על פי אלה תקנים היא מדווחת. כל עוד היא מציגה את כל דוחותיה הכספיים על אותם תקנים ולא משנה זאת. בגלל שהתקינה החדשה שינתה כמה דברים המעבר אליה יהיה איטי יותר אך בסופו של דבר חברות ידווחו על פי התקינה החדשה. כל עוד השינויים אינם מהותיים ניתן להשתמש בגילויי דעת ישנים (למרות שזה לא נכון לעשות זאת כיוון שיש לך כבר תקינה חדשה).
סגור