פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נתנאל | 23:10  30/05/10
שלום לחברי הפורום. אני מעוניין להתחיל ללמוד חשבונאות, אבל יש בעיונת קטנה, עברתי את גיל 30 ואני אב לשתי בנות מקסימות. אני מחפש מקום שאפשר ללמוד גם בערב?
יריב | 11:10  31/05/10
תראה לי אין אמנם 2 ילדים אבל כשחיפשתי מקום ללמוד בו היה לי חשוב שיתאפשר לי להמשיך לעבוד במקום העבודה שלי שדרש כמעט משרה מלאה היום יש כמה מכללות שמאפשרות לך ללמוד לימודי ערב ומאפשרות לך מקס' זמן לעבודה ולמחוייביות אחרות אני לומד בקריה האקדמית אונו ואנחנו לומדים 3 פעמים בשבוע בין השעות 16:00-22:00 כולל סמסטר קיץ וככה יש לי זמן גם לעבוד בכל שאר השבוע שווה לך לבדוק אני יודע שבתחילת חודש הבא יש אצלנו במכללה ימים פתוחים
מתנייה | 21:08  31/05/10
שמע אני לומד במסלול ערב במכללת שערי משפט, סביבי יושבים לא מעט חובשי כיפות בעלי משפחות. אני חושב שבשערי משפט נותנים את התנאים הכי טובים לחובשי כיפות כמוני. ממליץ לך לברר שם.
סגור