פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מהי האינדיקציה הטובה ביותר לדעת איזה ממוסדות הלימוד בהם ניתן ללמוד חשבונאות, הכי טוב? האם ההצלחה במבחני לשכת רואי החשבון היא אינדיקציה טובה?
לירון | 10:08  31/05/10
אני התחלתי ללמוד השנה (אוטוטו מסיימת) וגם אני התלבטתי מאד תראה, יש שיגידו שהשם של המוסד זה מה שהכי חשוב וזו גישה קצת שמרנית ששמה את האוניברסיטאות תמיד בראש אני חושבת שדווקא הדוגמה שאתה נתת- מבחני לשכת רואי החשבון היא פרמטר ראוי כי בסוף לא משנה כמה היה קל יותר או קל פחות ולא משנה אילו מרתים היו לך, כולם עושים את אותה בחינה ממש לפני שהתחלתי ללמוד הופתעתי דווקא לראות שבתוצאות המבחנים הקריה האקדמית אונו (מקום 3) וגם המכללהלמנהל (מקום 4) עברו את רוב האוניברסיטאות כמובן שיש פרמטרים נוספים כמו מיהם המרצים, יחס מצד המוסד וכד' אך בסופו של דבר הם מינוריים כי ההצלחה תלויה בך בהצלחה
מכללת שערי משפט פותחת השנה מסלול חדש לחשבונאות, צוות המרצים שגוייסו לצורך העניין הם מהשורה הראשונה בעולם. קח אותם בחשבון גם אם הם עדיין לא מדורגים כי בכל מקרה זה לא המדד היחיד.
סגור