פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רן | 02:45  04/03/10
שלום למנהל הפורום ולשאר החברים! לפני כחודש זומנתי לראיון בקוסט לתפקיד של מתמחה במחלקת ביקורת מערכות מידע. עברתי את הראיון במשאבי אנוש ועברתי מבחן באנגלית וזומנתי שבועיים לאחר מכן לראיון עם שותף. אציין שבראיון הראשון המראיינת סיפרה לי כמה הם מחפשים דחוף אנשים לתחילת עבודה מיידית ושאם אני עובר את הראיון הזה הראיון עם השותף בעיקרו פורמלי. כשהגעתי לראיון עם השותף, התבקשתי לספר על עצמי באופן כללי שתי דקות ולאחר מכן הוא הסביר לי ארוכת על עבודת המשרד. הוא נראה כאילו לא מבין למה אני חושב שאני אמור להתחיל מיידית ואמר לי שיבדוק עם משאבי אנוש אם אוכל להתחיל אחרי פסח. מפה לשם הסתיים הראיון והוא אמר שיהיו איתי בקשר לתאם איתי פגישה עם מנהל הצוות המיועד שלי. לאחר כחודש מאותו ראיון(נאמר לי שיהיו איתי בקשר תוך כמה ימים אך לא נלחצתי מהעיכוב כיוון שהנחתי שעומס האופייני לתחילת שנה הוא הגורם), קיבלתי מייל לקוני בו נאמר שהמשרד "התרשם לחיוב מכישרוני ונסיוני" אך נאלץ להענות לפנייתי כרגע בשלילה ושהוא שומר את פרטיי למשרות מתאימות בעתיד". שאלתי אחרי כל החפירה היא האם זה מקובל כל התסריט הזה? הרי ביזבזתי שלושה ימי עבודה ונתתי תשובה שלילית באותה זמן לכמה משרדים קטנים ובינוניים אחרים שפנו אלי כיוון שממש רציתי את המשרה הזאת. האם מקובל לפנות אליהם במייל או בטלפון ולשאול לפשר העניין? אשמח לתגובות במיוחד ממנהל הפורום. תודה.
מכיר את התופעה | 18:08  18/03/10
אחי כולנו מכירים את התופעה, מצבך טוב, קיבלת מכתב סירוב יש כאלה שגם זה לא שולחים אל תתייאש יהיה טוב
סגור