פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הקריה האקדמית גאה להציע לכם, בוגרינו, תוכנית ייחודית המשלבת לימודי תואר שני בהתמחות מימון עם הכנה לבחינות הרשות לניירות ערך לצורך קבלת רישיון של יועץ השקעות, משווק השקעות ומנהל תיקים. כל זאת ללא תוספת מחיר ביחס להתמחות הקיימת כיום בתואר שני בתחום המימון. התוכנית משלבת את סגל ההוראה האיכותי של הקריה בתחום המימון (פרופ' שמואל האוזר, פרופ' משה בן-חורין ופרופ' יורם קרול) בשילוב של לימוד ותרגול עם מגדל שוקי הון וחברת אורין-שפלטר המתמחים בהכנה לבחינות החיצוניות. סטודנטים שיכנסו לתוכנית ייהנו ממערכת תומכת יוצאת דופן של ספרות מקצועית (תחולק לסטודנטים ללא תוספת מחיר) ואתר אינטרנט נגיש לצורך תרגולים נוספים.
מומלץ! רק אצלם ללמוד
על מה אתה מדבר אני למדתי שם ויותר מחצי כיתה נכשלה בבחינה! אני ממש מאוכזבת מהם השקעתי את מיטב כספי ולא קיבלתי תמורה. הכיתות שלהם מפוצצות תלמידים ואי אפשר להתרכז.
שטויות, אני גם למדתי שם בסמסטר האחרון ונהנתי מכל שניה. רוב הכיתה עברה. מעניין מעם מי אתה כותב, בטח אחד המתחרים. אני לא מתבייש - אני סטודנט מרוצה של אורין-שפלטר. אין על איבגני!
סגור