פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
אדיר | 22:31  18/11/13
שלום רב סיימתי ביולי האחרון לימודי תואר ראשון בכלכלה ואגרונומיה (B.Sc) ואני מעוניין להמשיך לתואר שני בארה"ב. מאוד מושכת אותי תוכנית CPT ה- Curricular Practical Training שמציעה חברת Ustudy. תוכנית ה-CPT מאפשרת לסטודנטים זרים ללמוד לתואר שני ולעבוד במשרה מלאה במהלך הלימודים, וכך בעצם לממן את כל עלויות הלימודים בארה"ב. התוכנית מאפשרת לסטודנטים זרים להשתלב בשוק העבודה האמריקאי באמצעות אישורי עבודה מיוחדים, וללמוד לתואר באמצעות מערכת שעות גמישה ללימודי ערב. אני חייב לציין שהתוכנית הזאת מאוד מושכת אותי בגלל שהיא מאפשרת ויזת עבודה מלאה בזמן הלימודים וכך אוכל לממן את התואר, כי אפשרויות המימון שלי מוגבלות. אני חושש מידי פעם שמדובר בתוכנית שהיא סוג של הונאה, מכיוון שלא מצאתי אף תוכנית (בארה"ב ובמדינה אחרת) שנותנות ויזת עבודה מלאה (הכי הרבה ויזה חלקית לעבודה). גם תנאי הקבלה לתוכנית ה-CPT גם הם "נוחים מידי" וכוללים מבחן ידע באנגלית (TOEFL), תעודת תואר ראשון, קורות חיים מקצועיים, והמלצות ממעסיקים קודמים. אין צורך במבחן ה-GMAT והלימודים מתחילים כל 3-4 חודשים. התלבטות נוספת שלי היא רמת האוניברסיטאות שמוצעות שם. מוצעות 2 אוניברסיטאות: לינקולן בסאן פרנסיסקו, וקולמן בסאן דייגו. מה גם שמגוון התחומים שמוצעים שם הם מעטים ודי כללים (אין שם תארים מקצועיים) תנאי הקבלה לתוכנית ה-CPT גם הם נוחים וכוללים מבחן ידע באנגלית (TOEFL), תעודת תואר ראשון, קורות חיים מקצועיים, והמלצות ממעסיקים קודמים. אין צורך במבחן ה-GMAT והלימודים מתחילים כל 3-4 חודשים. רציתי לשאול אם התוכנית הזאת מוכרת ? והאם ידוע על אנשים שביצעו אותה בעבר ? במידה וכן - כיצד אוכל ליצור איתם קשר ? תודה רבה מראש על המידע והעזרה !
היי אדיר, היה מאד פשוט לפנות אלינו כדי לקבל הסברים ולבקש להפנות אותך לאנשים שלומדים בתוכנית בהצלחה רבה...:-) כרגע יש למעלה מ-30 ישראלים שלומדים בתוכניות האלו. לגופו של עניין: 1) CPT ו-OPT הם מושגים שקיימים בארה"ב המון שנים אבל פחות מוכרים לסטודנט הישראלי הממוצע. 2) תנאי הקבלה לתוכנית לא שונה מתנאי קבלה לבתי ספר אחרים בארה"ב 3) רוב בתי הספר בארה"ב לא מבקשים GMAT כתנאי קבלה ללימודים. 4) תוכניות הלימודים מוגבלות רק לתחומים של מנהל עסקים כך שבמידה ואתה רוצה ללמוד תחום אחר אז לצערי התוכנית לא תתאים לך. אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן להגיע אלינו לצורך קבלת מידע נוסף. תודה ובהצלחה
אדיר | 23:31  20/11/13
שלום דודי, תודה על ההתייחסות, אשמח אם תוכל לקשר אותי לישראלים שעושים או עשו את התוכנית הזאת כדי שאוכל להתייעץ איתם ולקבל מהם טיפים. מכיוון שלמדתי תואר ראשון בכלכלה ואגרונומיה (B.Sc) אני מעוניין להמשיך בתואר שני בכלכלה, במדעי המחשב, או מנהל עסקים בינלאומי (בעדיפות אחרונה). ראיתי באתר שניתן ללמוד עוד תחומים פרט למנהל עסקים - האם זה אכן כך ? פרט נוסף חשוב (אם לא החשוב מכולם), חשוב לי מאוד לקבל את האישור לעבוד במשרה מלאה כדי לממן את הלימודים והמחיה השוטפת - כיצד אני מקבל ומוציא את האישור הזה שהתוכנית מאפשרת ? תודה מקרב לב !
צור איתנו קשר במייל או בטלפון ואני אשמח להסביר ולקשר אותך לישראלים שנמצאים בתוכנית. אישור עבודה מובטח עם תחילת הלימודים בארה"ב. ניתן ללמוד רק מנהל עסקים במסגרת התוכניות האלו.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור