פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שיר | 22:52  18/11/13
אהלן, מס' שאלות: 1. כרגע אני עובדת על קבלת דרכון רומני, תהליך שאמור לקחת בין 6-9 חודשים. בהנחה שהכל יסתדר ואקבל את הדרכון, האם אני זכאית לסבסוד או מחיר של אזרחית אירופאית? האם זה רלוונטי לכל מדינות אירופה (ובדגש על אירלנד)? הייתי באקדמיה לאומנויות בדבלין, האם יש לך מידע על האוניברסיטה? (מלבד המידע באתר) האם אפשרי התחלת תהליך קבלה כישראלית ולאחר מכן כאזרחית אירופאית (כלומר קיזוז בשכר הלימוד?) אשמח לפרטים על ההרשמה,האם צריך ויזת סטודנט עד אשר אקבל את הדרכון או בכל מקרה?.... תודה רבה שיר.
היי שיר, אירלנד היא יעד מאד נוח ללימודים בלי קשר לדרכון האירופאי שלך. רמת לימודים גבוהה ומחירים נוחים בהשוואה לאנגליה. 6000-12000 יורו לשנה. יחד עם זאת אירלנד לא מעניקה סבסוד ללימודים כמו באיטליה, ספרד וגרמניה. שם עלות הלימודים נעה בין כמעט חינם ל-1500 יורו לשנה (הלימודים בשפה המקומית ולא באנגלית). בכל אופן כאזרחית אירופאית תוכלי לעבוד בכל מדינות האיחוד ללא בעיה. בדיוק כמו בישראל. אני מקווה שזה עוזר. תודה - דודי
שיר | 13:09  19/11/13
באילו מדינות קיימים לימודים חינמיים או זולים המתבצעים בשפה האנגלית? אני קראתי שבפינלנד, שבדיה ובהולנד. בנוסף, האם בדומה לגרמניה, סטודנטים מקבלים שם שכר מחייה? ושאלה נוספת, היכן ניתן לקבל מלגה ומהם הקריטריונים? אם שכר הלימוד באירלנד עומד על 6000-12000 יורו בשנה והמחיר נחשב לנוח (אולי רק למרות אנגליה) מלחיץ לחשוב מה השכר במדינות האחרות... תודה שוב!
בתי ספר באירופה שמלמדים באנגלית אם פרטיים ולכן עלות הלימודים שלהם גבוהה יותר. אם את רוצה להנות משכר לימוד נמוך ומסובסד תצטרכי ללמוד את השפה המקומית. באיטליה יש 2-3 אוניברסיטאות שמציעות מסלולים באנגלית ברמות מחירים של 3000 יורו אבל זה תלוי מה תחום הלימודים שאת מחפשת.
כן? אני הבנתי שבגרמניה הלימודים הם חינם ואף מקבלים דמיי מחייה והם באנגלית (לא בתי הספר הפרטיים). האם אתה בטוח? אולי זה רק לבעלי אזרחות גרמנית?... גם הבנתי שבהולנד ומקומות נוספים יש מסלולים באנגלית, לא בבית ספר פרטיים...
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור