פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
שלום, אני מתעניינת בלימודי תואר שני בגרמניה בהנדסת חשמל/מערכות מידע/תקשורת וכל התחומים הקשורים. או בלימודי mba. הייתי מעוניינת בתוכניות בהן שכר הלימוד הוא נמוך מאוד או חינם. אני כרגע מתחילה שנה 3 מתוך 4 שנים בתואר הראשון ורוצה להמשיך לתואר שני ישירות אחרי. השאלה היא מתי צריך להתחיל את תהליך הבקשות וכו'? ההון העצמי שאמור להיות לי? ועוד דברים חשובים וקריטים. מחכה לתשובתכם.
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 14:08  28/09/13
היי לימודי תואר II בם בחינם חוץ מלימודי MBA. את צריכה לקחת בחשבון שנת התארגנות לפני תחילת הלימודים האקדמיים, מתוך זה חצי שנה כבר בגרמניה. בשנה הזאת עליך ללמוד את השפה הגרמנית לצורך לימודים אקדמיים במקביל להכנות. מחייה לחודש בגרמניה לסטודנט ממוצע עולה כ-700 יורו. כל שאלה נוספת, אשמח לעזור דוד
השפה הכרחית ללימודי רוב התארים השניים? הבנתי שרוב המסלולים מתקיימים באנגלית,לא כך?
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 14:21  28/09/13
לא. ישנם מסלולים משולבים אנגלית גרמנית וגם במסלולים הללו נדרשת השפה הגרמנית. בתי ספר פרטיים- MBA בעיקר תואר II באנגלית בשכ"ל של 7000 יורו לסימסטר.
הבנתי,תודה. והאם ידוע לך האם לימודי הנדסה לתואר שני מתקיימים כמו בארץ? כלומר לימודים של 2-3 בשבוע. ובחצי שנה לפני התחלת הלימודים של התאקלמות וידיעת השפה האם יתאפשר לי לעבוד בגרמניה? על סמך ויזת עבודה או לימודים? או שתיהן?
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 14:30  28/09/13
הייתי ממליץ לך להגיעה לפגישת הכוונה ללימודים אקדמיים בגרמניה. כנסי לאתר www.educenter.co.il, תשאירי את הפרטים שלך, אצור איתך קשר מחר לקביעת פגישה. דוד
סגור