פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
יערה | 14:31  04/09/13
שלום, אני חיילת משוחררת, מעוניינת ללמוד רפואה בגרמניה. כרגע עובדת על שיפור בגרויות במטרה לנסות גם בארץ. רציתי לשאול בנוגע לשיפור הבגרויות, מתייחסים בגרמניה לבגרויות משופרות? או רק מסתכלים על תעודת הבגרות מסיום התיכון? והאם תואר שם מוכר גם בארץ? כי נגיד באיטליה נדרשים לעבור מבחני רישוי. תודה רבה!
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 17:54  08/09/13
היי לימודי רפואה בגרמניה הינה הבחירה הטובה מבין איטליה לגרמניה. הלימודים ברמה גבוהה מאוד, כאשר ויש לך תעודת בגרות עם ממוצע גבוה גם ניתן להתקבל בקלות. במידה ואת משפרת בגרויות ומעדכנת את הציונים גם בתעודת הבגרות, הם הופכים חלק מהתעודה. עליך לדעת שהגרמנים לא מסתכלים על מספר יח"ל אלא רק על הציונים היבשים. בכדי שיהיה לך סיכוי גבוה להתקבל, עליך להגיע לממוצע ציונים של 93 ומעלה ללא הבונוסים של האוניברסיטאות בארץ. בסוף הלימודים את עוברת מבחני הסמכה בגרמניה שמעניקים לך את האפשרות לעבוד בכל אירופה. במידה ותרצי לחזור לארץ, עליך לעבור מבחני רישוי גם בארץ. אחוזי ההצלחה של הסטודנטים שחוזרים מגרמניה גבוהים בהרבה מאשר הסטודנטים שחוזרים מאיטליה. אני ממליץ לך להגיע לפגישת הכוונה מסודרת. 0523205051- דוד
סגור