פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
גלית | 08:14  18/03/10
היי חב' לאומי קארד היציע לי לפרוס את לימודי האקדמיים ל 4 שנים, בפועל אני לומדת שלוש כלומר לפרוס את כל שכר הלימוד ל 4 שנים על מנת כב יכול להקל עלי, האשלה היא כזו מדובר בגובה שכ"ל של 65 אלף ש"ח לפריסה נכון לעכשיו ב 46 תשלומים של 1417 ש"ח חודשי + עמלה של 8 ש"ח קבוע + צמוד מדד ללא ריבית, השאלה במה נמדד המדד עד כמה הוא ייתכן וישפיע על גובה ההחזר החודשי, כשסביר להניח כי התשלום החודשי לאט לאט יתחיל לטפס למעלה, תודה רבה מראש
אופיר שלו | 11:11  18/03/10
גלית שלום, מנגנון הצמדה למדד מגן על הבנקים והגורמים המלווים בנושא שחיקה ריאלית של הכסף. כמובן שהגורמים המלווים לוקחים ריבית שהיא מחיר הכסף. המדד עשוי לגרום להחזר החודשי וכן לקרן ההלוואה ללכת ולגדול לאורך הזמן, לפיכך אני ממליץ לקחת מימון ללימודים מידי שנה ולא את כל הסכום מראש. חבל להתחייב היום על תשלום שכר לימוד של עוד 3 שנים. בהצלחה.
לאומי קארד Online | 15:34  21/03/10
שלום גלית, עד לחודש אוגוסט 2009 לאומי קארד הציעה מימון שכ"ל במרכז ללימודים אקדמיים, במסלול מימון אחד בלבד, המתבסס על עסקה צמודת מדד. לעסקת מימון זו ישנה עמלת דמי כרטיס חודשית. לשאלתך, נושא המדד הינו נושא מורכב ולא ניתן להתחייב מראש כיצד יתנהג. הערכות מקובלות בשוק חוזות עליית מדד בשיעור של כ- 3% בשנה הקרובה, אך אין התחייבות בנוגע לכך. החל מאוגוסט, מוצע מסלול מימון נוסף בכרטיס אשראי Multi של לאומי קארד בצורה של עסקה "מתגלגלת" בה בכל חודש קובע מחזיק הכרטיס את גובה החיוב בו הוא מעוניין (מינימום 300 ₪), כאשר יתר הסכום "נדחה" לחודש הבא בתוספת ריבית קבועה בכרטיס. פתרון כזה מציע גמישות לסטודנט לכל אורך תקופת הלימודים. כמו כן, עסקה זו פטורה מעמלה דמי הכרטיס החודשית. בכל שאלה, את מוזמנת לפנות ליועצי הלימודים במרכז ללימודים אקדמיים שישמחו לסייע בנושא. בברכה, לאומי קארד Online
עומר | 16:27  25/05/10
ומה קורה כאשר המדד עולה? החזר ההלוואה יהיה גבוה יותר מסכום לקיחת ההלוואה. בתור סטודנט שמממן בעצמו את הלימודים אני לא רוצה למצוא את עצמי בסיטואציה בה לא אוכל להחזיר את מה שלוויתי.
סגור