פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
מתלבט | 23:28  23/04/09
לפני כשנתיים עברתי לגור בעיר הסמוכה לישוב בו גרתי. השכרתי את ביתי ושכרתי בית בעיר (בסכומים זהים). מצאתי בעיר בית שמצא חן בעיני והחלטתי למכור את ביתי בישוב ולקנות את הבית בעיר. בעייתי היא שאיני מצליח כרגע למכור את ביתי ואני חושש לפספס את הבית שמצאתי. חשבתי לקחת משכנתא על כל סכום הבית (כ 1.5 מ' ₪). מימון ההחזרים יהיה מדמי השכירות של ביתי שבישוב. האם זה יהיה צעד נבון או שכדאי בניתים להשאיר את המצב כמו שהוא עד שאצליח למכור את ביתי.
אופיר שלו | 17:47  26/04/09
למתלבט שלום, לא מאמין שימצא מישהו שיוכל לתת לך תשובת בית ספר. ההחלטה שלך צריכה להיות מושפעת ממספר פרמטרים: מתי אתה מאמין שתמכור לכל היאוחר את דירתך? האופציה שהעלת על השכרה של דירתך ובמקביל לממן המשכנתא היא אפשרית ואכן הבנקים יסכימו לשעבד את אחת מדירותייך לצורך העמדת המימון. ההחלטה היא קשה ומשלבת מספר פרמטרים, אשר רק אתה תוכל להשיב עליהם. אישית אופציית ההשכרה ושכירות נראית לי. בהצלחה
סגור