פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
שי לי | 14:53  23/10/08
חב' לאומי קורד הציעה לי לפרוס את לימודי האקדמיים ל 4 שנים, בפועל אני לומדת שלוש כלומר לפרוס את כל שכר הלימוד ל 4 שנים על מנת כב יכול להקל עלי, האשלה היא כזו מדובר בגובה שכ"ל של 65 אלף ש"ח לפריסה נכון לעכשיו ב 46 תשלומים של 1417 ש"ח חודשי + עמלה של 8 ש"ח קבוע + צמוד מדד ללא ריבית, השאלה במה נמדד המדד עד כמה הוא ייתכן וישפיע על גובה ההחזר החודשי, כשסביר להניח כי התשלום החודשי לאט לאט יתחיל לטפס למעלה, תודה רבה מראש
אופיר שלו | 13:43  29/10/08
לא ניתן לדעת מה יהיה המדד הקרוב ועל אחת כמה וכמה מה יהיו המדדים בחודשים ובשנים הבאות. המדד נגזר מהתייקרות המוצרים במשק ויתכן שלאורך מספר שנים יצבור אף גידול משמעותי. עם זאת, עפ"י הנתונים שציינת, ההלוואה בתנאים טובים ואין לך מה לחשוש מהמדדים.
סגור