פורום לימודים באיטליה

מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים באיטליה - לימודי איטלקית, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה .
 
 
שלום, סיימתי לאחרונה שנה שנייה בלימודי ביולוגיה וכימיה באוניברסיטה העברית בירושלים (בהצטיינות יתרה). בקרוב אני מהגרת לאיטליה וברצוני להמשיך אולי עוד שנה מהיום את הלימודים, אך בתחום אחר - רוקחות. האם מישהו מכיר את תנאי הקבלה לבעלי רקע אקדמי לתואר ראשון ? האם קיים סיכוי גבוה שהנקודות שעשיתי יוכרו ? (עשיתי קורסים רבים בתחומי המתמטיקה, פיזיקה\ כימיה וביולוגיה שנלמדים גם במסלול הרגיל לרוקחות וברמה נמוכה מזו שעשיתי. את כל הקורסים עברתי בציון מעל 95 או קרוב ל-100). האם יהיו מבחנים נוספים שיהיה עלי לעבור? תודה.
נכון להיום התהליך הוא כדלהלן: 1. בחינת קבלה לתואר ראשון שנה א' 2. המתנה לוועדת תואר להכרה במבחנים 3. המשך במסלול לפי הקיצורים שיוצעו על ידי וועדת התואר בדרך כלל מכירים במספר של מבחנים, בכל אופן המסלול הקצר ביותר יארך כ - 3 שנים לתואר שני. במידה ותרצי לעשות תואר ראשון ברוקחות אותו תהליך ושוב, אני מניח שיכירו במספר מבחנים. בהצלחה איתן (אני מצטער אם הטקסט מגיע ערוך בצורה לא ברורה, קיימת בעיה טכנית במערכת שלנו)
תודה רבה! לא הבנתי לגבי התואר השני - אני יכולה להיכנס למסלול ישיר של 3 שנים לתואר שני מבלי שיש לי תואר ראשון ביד? וכמה זמן נמשך התואר הראשון (ניסיתי למצוא מידע באתר האוניברסיטה של מילנו וקצת הסתבכתי במסלול הרוקחות) שאלה נוספת - מבחני הקבלה קיימים בתחומים נוספים, כמו למשל מנהל עסקים? האם קיימת באיטליה אפשרות לקיים לימודים יחד עם עבודה? המון תודה וסליחה על כמות השאלות הרבה..(:
סגור