פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
John Doe | 15:18  12/05/10
היי, אני מתעניין לגבי לימודים בסגד את כל האינפורמציה האקדמית כבר יש לי מרוני עכשיו נישאר לשאול את הסטודנטים שלומדים שם לגבי החיי חברה באוניברסיטה ובסגד בכלל. כמובן שדבר העיקרי זה הלימודים ואני לא בא כדי לבלות ולעשות בית **** (סליחה על הגסות) אבל מהנסיון שלי חיי חברה יכולים מאוד לעזור לחוויה ולשפר את המצב רוח במיוחד בלימודים שהם קשים ורחוקים מהבית ומהסביבה שלך. אז נישאלת השאלה האם יש חיי חברה בסגד? אם כן מה הם? יש אגודת סטודנטים שעושה פעילויות? הסטודנטים הישראלים מארגנים? איך היחסים בין הישראלים לשאר הזרים? ובין הישראלים לבין עצמם? האם יוצאים בערבים ולאן? אני יודע שזה מאוד תלוי בבנאדם אבל אשמח לקבל פירוט ונקדות מבט שלכם שחיים שם בתודה מראש:)
אלה וולפמן | 19:15  12/05/10
שלום ג'ון... קשה לי לענות לך, כי באמת כפי שאמרת זה תלוי האדם שעונה. אני אתחיל בפשטות ונראה עד כמה אצליח להעמיק... יש חיי חברה, הכמות די תלויה בך. יש פה כאלו שכל שבוע (ולעתים כל השבוע) יוצאים לבלות, ואז כשמגיע המני טיים, מתיישבים ולומדים. יש כאלו שכל היום כלואים בחדר ולומדים. אני יכולה להגיד שאני באמצע, עם נטייה לכיוון החננה. :) כל שישי למי שרוצה יש אפשרות להגיע לארוחת חב"ד שהרוב המוחלט שמגיע לשם הם סטודנטים ישראלים. אין המון מועדונים ומבחר יציאות, אבל המעט שיש חביב ביותר. יש פה מעגל תמיכה עצום, החל מעזרה לימודית (למי שרוצה ולפעמים גם למי שלא...), העברת סיכומים, ישיבה בפאבים, שיחות עומק וכד'. מכוון שכל הישראלים מחולקים בין קבוצות בשנה יחד עם לא ישראלים כבר מההתחלה יש לך תקשורת עם לא ישראלים (זה שונה אם אתה מתכוון להשתלב ישירות בשנה השניה, מכוון שכל מי שמשתלב נמצא באותה קבוצה - ואז זה תלוי מי התקבל) זה מוביל למספר מצבים - יש ישראלים שרב החברה שמקיפה אותם הם לא ישראלים, יש ישראלים (וזה הרוב) שנהנים מכל העולמות (גם תרתי משמע) וכמובן יש את ה"מאומצים" הלא ישראלים שתמיד יגיעו, לא משנה מה אחוז הישראלים במפגש. ובמידה וזה חשוב - את החלק האחרון של המשפט כתבתי עם חיוך. עם ההונגרים לרב אין הרבה אינטרקציה, יש אינטרקציה בעיקר עם זרים שלומדים בתוכנית האנגלית. אני אחזור ואומר שאין מבחר רחב של מקומות יציאה, יש את הקפיטריה שבלילה הופכת זה פלא למועדון ריקודים פרוע שמנגן את מיטב שירי שנות ה-90 ומעלה. יש כמה פאבים קבועים. יש עוד שנים וחצי מועדונים ובעיקר יש הרבה מסיבות בית. ומניסיון אישי - יש פה הרבה אנשים טובים, יש תחושת אחווה פה בין הסטודנטים הישראלים (כמובן שלא כולם, אני לא מנסה לצייר פה תמונה נאיבית) ועדיין לא ראיתי סטודנט אחד שנזרק להיות בודד וגלמוד כשהוא הצטרך משהו (אלא אם כן הוא רצה להיות לבד... אבל הקרציות פה לא ממש מוותרים :) ) אם יש עוד שאלות, אתה מוזמן להשאיר את האימייל או דרכי התקשרות אחרים או לשאול כאן. מקווה שעזרתי. בכל מקרה, מעבר לשיחה שהייתה לך עם רוני, ביולי הוא מארגן מפגש של כל הסטודנטים שהתקבלו לשנה הראשונה (והשניה) בשביל לתת עוד פרטים טכניים, אבל שם תהיה לך הזדמנות לפגוש את שאר השותפים לגורלך ויהיו שם סטודנט או שניים עם קצת פז"מ
John Doe | 19:38  12/05/10
אחלה תשובה ופירוט..... המייל שלי: montacracklo@bezeqint.net
סגור