פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
ד | 08:34  18/03/10
החלטתי ללמוד רפואה בחו"ל. אני מתלבט בין איטליה או הונגריה. המכשול העיקרי שלי הוא כסף... אני כן אוכל לגייס כסף לשנה א'. לגבי שנים ב' והלאה ...כרגע זו בעיה... מה דעתכם , האם אתם מכירים משהו שעשה את זה? האם כדאי לי לנסוע לשנה ראשונה ואח"כ לראות איך דברים זזים ? כמה בתכל"ס עולים לימודים רפואה בחו"ל ?
אלה וולפמן | 10:01  18/03/10
ראשית, אני אוכל לענות לך רק על הונגריה, מתנצלת, אם תרצה תשובות על איטליה אני מציעה לפנות לפורום המתאים. כסף הוא בהחלט מכשול עיקרי, אין כל כך אפשרות להרוויח כסף במהלך הלימודים, אולי בחופשים - אבל לא סכומים שיצליחו להחזיק אותך כל השנה. אני לא מכירה אף אחד שהצליח להתחיל ללמוד בלי גב כלכלי כלשהו. העלויות נעותבין הערים השונות, כשהעיר היקרה ביותר היא, כמובן, בודפשט. שכר הלימוד בהונגריה נע בין 13,500 דולר לשנה לבערך 17,000. עלויות מחייה נעות בין 800$-1500$ לחודש (כולל שכר דירה, אוכל, חשבונות...). לפי מיטב ידיעתי, סגד היא העיר שהכי זול ללמוד בה בהונרגיה (כך זה היה כשאני התחלתי ללמוד...), אבל יכול להיות שזה השתנה. הבונוס הכלכלי היחיד בבודפשט הוא שיש שם אפשרויות עבודה (אל על, שגרירות, הסוכנות היהודית...), אבל אל תחשוב שתצליח לעבוד בעבודה נורמלית לפני סוף השנה הרביעית. אני ממליצה לך לפנות לנציגים של האוניברסיטאות בארץ בשביל לקבל מראה קצת יותר מדויקת על עלויות. מעבר למה שהם יגידו לך הם יוכלו לתת לך פרטים של אנשים בכל עיר שתוכל לשאול אותם אישית עלויות מדויקות. פגישה עם הנציגים לא תחייב אותך לשום דבר והיא בחינם. הפרטים של הנציג של בודפשט, סגד ופץ' - רוני פריד: 09-8858226. בשביל הפרטים של הנציגה של דברצן, כנס לאתר דברצן (אתה גם יכול לפנות שם עם שאלות ספציפיות בעברית על דברצן) - www,debmed.info חוץ מזה, אני מבינה שהחלטת על איטליה או הונגריה, אבל רק שתדע שיש עוד אופציות דוברות אנגלית בעולם שהן זולות יותר - אוקראינה, ליטא, רומניה. אני ממליצה לך לחקור את הנושא קצת יותר לעומק במידה ולא עשית את זה עדיין מקווה שעזרתי..
אלה וולפמן | 10:03  18/03/10
התכוונתי שאפשר להתחיל לעבוד מסוף השנה השלישית... סליחה...
סגור