פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
אני עו"ד בעל תואר ראשון במשפטים וכלכלה מאוניברסיטה ישראלית. האם מס' שנות הלימוד ו/או תנאי הקבלה יהיו שונים בלימודי הרפואה בהונגריה? תודה
אלה וולפמן | 21:54  19/03/10
שלום אמיר, קשה לי לענות לך על השאלה הזו מכוון שיש הרבה גורמים משתנים. באוניברסיטת סגד יש תוכנית שמאפשרת לאנשים עם תארים קודמים להשתלב בשנה השניה. אבל זה תלוי אילו קורסים עשית. יכול להיות שבאוניברסיטאות אחרות יוכלו להציע לך דברים דומים, או הקלות בקורסים. אני יכולה להגיד לך מנסיוני אישי, אני עם שנתיים של לימודי רפואת חירום, לא נתנו לי להתקבל לשנה השנייה, אבל התקבלתי ללא מבחן קבלה וקיבלתי מספר פטורים. באוניברסיטת סגד יש כרגע מישהו בשנה הרביעית שהתחיל בתוכנית של השנה השניה ויש לו תואר במשפטים. אני מציעה לך לגשת לפגישה לא מחייבת עם הנציג של אוניברסיטאות פץ', סגד ובודפשט. קוראים לו רוני פריד -8858226 09 אם תגיע אליו אם רשימת הקורסים שסיימת הוא יוכל לתת לך תשובות יותר מדויקות. אבל אני ממליצה לפנות אליו בהקדם האפשרי אם אתה מעוניין להתחיל בשנה הבאה, כי ההרשמה תיסגר בעוד חודש ובמידה ויש לך קורסים מתאימים בשביל להתקבל לשנה השניה, יש לך עוד ניירת ארוכה לפניך.
סגור