פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
ביני | 19:32  19/09/11
שלום אני בן 24 נשוי גר בנווה דניאל (ליד ירושלים) משוחרר מקבע מתלבט בין הנדסת בניין למכונות במכללה להנסה (ירושלים) או באריאל, בשל הנתונים שלי כדי להתקבל לאחד מהם באריאל אני צריך לעבור מכינה ואילו במכללה אני יכול להתחיל כבר השנה אבל רק הנדסת מכונות. יש לי כמה שאלות: 1. האם בסוף התואר ,כדי להתקבל למקום עבודה זה משנה איפה למדתי? האם יש מקום שנחשב יותר שווה? 2. במה מהנדס מכונות/בניין עוסק תכלס ביום יום? 3. משכורת של מי יותר גבוהה בדרך כלל? 4. איזה מסלולי התמחות יש למהנדס מכונות/ בניין? והאם בכל המוסדות יש את אותם אפשרויות התמחות, ואם לא מה ההבדל בין אריאל למכללה להנדסה? 5. למה יש יותר ביקוש בשוק? תודה מראש..
שלום ביני, לימודי תואר מהנדס, מקנים לך תעודת מקצוע בסיום הלימודים ולכן מאוד חשוב בתור התחלה שאתה יוצא לדרכך בחיפוש עבודה- גיליון הציונים שלך- חשוב להקפיד על ממוצע ציונים גבוה. מקום הלימודים חשוב לא פחות- כדאי שהמוסד בו אתה מעוניין ללמוד יהיה מוסד מוכר- שבוגרים שסיימו לימודים במוסדו משולבים בשוק העבודה. במקרה שלך גם המכללה וגם מכללת אריאל הן מכללות מוכרות. כדי להבין מה תפקידו של כל מהנדס, אני מאוד ממליצה לך לפנות למוסדות השונים ולקבוע שיחת ייעוץ עם ראש התחום או ראש המחלקה או יועצת לימודים וכד'- השיחה תעניק לך מידע רחב יותר על המחלקה הנ"ל וכן על השכר הממוצע בשוק. כדי לדעת לאיזה מקצוע יש ביקוש רב יותר בשוק- אני ממליצה לך לחפש במודעות דרושים תוכל להשוות למי יש ביקוש רב יותר בשוק. המון בהצלחה רלי
סגור