פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
מישל | 16:37  08/11/10
שלום אני הנדסאי אלקטרוניקה שרוצה להשלים לתואר מהנדס אלקטרוניקה. כמה שנים צריך ללמוד לזה? אני יודע שתואר רגיל זה ארבע שנים אבל האם הלימודים להנדסאי לא מקנים לי פטור מקורסים.
בוקר טוב מישל, מנסיוני במכללה האקדמית להנדסה- מסלול השלמה מהנדסאי למהנדס לא קיים- הלימודים נמשכים 4 שנים, כאשר לימודי ההנדסאי מקנים לך פטורים מקורסים מסויימים עד 30 נ"ז פטור- כמובן שקבלת הפטורים תלויה בציונך בקורסים השונים. הפטורים מתפרסים על פני הסימסטרים ולכן משך הלימודים הינו 4 שנים ולא פחות מכך, אך הסמסטרים יותר מרווחים. אני ממליצה לך לחשוב איפה הינך מעוניין ללמוד ולבדוק מול מוסד הלימודים מהם תנאי הקבלה למסלולים השונים וכיצד הלימודים מתפרסים. אשמח לענות על כל שאלה נוספת גם במייל reli@jce.ac.il בהצלחה בהמשך רלי
אלון תשובה | 19:50  13/11/10
היי מישל, אני לומד הנדסת חשמל ואלקטרוניקה במרכז האוניבסיטאי אריאל ואצלנו יש מסלול הנדסאים והם לומדים בקצב שלהם (ולא תלויים באלה שאין להם תעודת הנדסאי) ולכן רובם גם מסיימים את התואר תוך 3 שנים. אשמח לנדב יותר מידע אם תצטרך, אלון.
סגור