פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
לשני שלום ! אני משתחרר עוד שבועיים ולאחרונה אני מתעניין מאד בלימודי הנדסה . קראתי הרבה על כל הסוגים, ומשך אותי ההנדסה הרפואית וגם ההנדסה הביו רפואית. בכל זאת לאחר קריאה רבה, לא כל כך הצלחתי להבין את ההבדל בין הנדסה רפואית להנדסה ביו רפואית. מה בעצם ההבדל הגדול, ומה נחשב תואר יותר טוב מבחינת עבודה בעתיד(מקומות תעסוקה, שכר, מעמד וכו'...). כמו כן שמעתי שמועה שהנדסה ביו רפואית באוניבריסטת תל אביב זה בעצם תואר בהנדסת אלק' \ מכונות \ תעשייה וניהול, עם התמחות בהנדסה ביו רפואית. האם זה נכון? תודה מראש, שי.
שמיר שני | 14:00  01/08/10
שי שלום, ישנם מספר מוסדות אשר מלמדים לתואר ראשון בתחום זה. מאחר וההבדל בין הנדסה ביו-רפואית להנדסה רפואית הוא בדרך כלל בשל שוני במספר קורסים בודדים ומרבית קורסי הליבה נלמדים בשני התחומים הללו, הייתי ממליצה לך לעיין בתוכנית הלימודים של המסלול במוסדות השונים ולהשוות. זאת על מנת להתרשם מן הקורסים שנלמדים, כי למיטב ידיעתי אין הרבה הבדל בין אם מדובר בהנדסה רפואית / ביו-רפואית. לגבי אונ' תל אביב - ישנו מסלול נפרד לתואר בהנדסה ביו-רפואית. כלומר זו לא התמחות בתוך תחום הנדסה אחר אלא מסלול בפני עצמו. אתה מוזמן להיכנס לאתר האונ', ישנו שם דף מידע מפורט המסביר על התחום. בהצלחה בבחירה, שני
סגור