פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
ליאור | 11:28  10/07/10
אז ככה כרגע אני עומד בתנאי קבלה מינימליים להנדסה (מעוניין ללמוד הנדסה תעשייה וניהול) אבל עושה כרגע מתמטיקה ברמה של 4-5 יחידות במסגרת מכינה קדם-הנדסה...אחרי כמה חודשים שאני במכינה הזאת אני רואה שאני לא הכי טוב במתמטיקה ומפחד לא לקבל ציון 80 (תנאי שהוא חובה לכול לומדי המכינה) לכן שקלתי אולי פשוט ללמוד הנדסאי וזהו בלי לשבור את הראש יותר במכינות וכול זה...מה אתם חושבים כדי להמשיך במכינה או פשוט להתחיל באוקטובר הנדסאי וזהו??? אני יודע שהנדסה זה תואר יותר יוקרתי אבל זה 4 שנים!!! שבהם יש המון המון מתמטיקה!! חשוב לציין שאני בן 25 ...ואם אני יסיים (בתקווה) את התואר אני יהיה בן 29!!
שמיר שני | 15:09  11/07/10
ליאור שלום, לדעתי, באם הינך כבר במהלך לימודים אינטנסיביים במסגרת מכינה במתמטיקה, כדאי לך לסיימה ולנסות להצליח בה עד כמה שתוכל. לאחר מעבר הבחינה הייתי עושה חושבים אבל בכל מקרה כן מנסה לגשת לבחינה וללמוד אליה היטב. אין ספק שלימודים לתואר ראשון בהנדסה אינטנסיביים ודורשים מאמץ רב יותר מלימודים לדיפלומת הנדסאי וכן שמשך הזמן ארוך יותר אולם בדרך כלל מניסיוני המאמץ משתלם. כמובן שינם שיקולים בעד ונגד אבל הייתי באמת ממליצה בחום על לימודים לתואר מהנדס מאחר והם יפתחו לך מגוון אפשרויות תעסוקה נרחב יותר ופוטנציאל השתכרות גבוה יותר. בהצלחה, שני
סגור