פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
שי | 08:47  06/07/10
בוקר טוב הפסיכומטרי שלי הוא 590 וממוצע בגרות 103 אבל רק 4 יח"ל מתמטיקה בציון 80. אני רוצה ללמוד הנדסת תעשייה וניהול. האם אוכל להתקבל למכללת אפקה? מה האופציה השנייה הכי טובה שיש לי במידה ולאאתקבל לאפקה?
שמיר שני | 14:58  06/07/10
שי שלום, אינני מכירה את תנאי הקבלה של מכללת אפקה באופן מדויק ועל כן הייתי ממליצה לך ליצור עימם קשר טלפוני/פגישת ייעוץ ולקבל מהם את האינפורמציה המדויקת ביותר. באשר לשאלתך השנייה - אין בעיניי אופציה שנייה "הכי טובה" ברמה המוחלטת כי לכל אחד יש העדפות ושיקולים מעט שונים מחברו. לכן שאלות שחשוב לקבל עליהם מענה על מנת לייעץ הינם מיקום גיאוגרפי שרלוונטי עבורך ללמוד, חשיבות של נושא מלגות/מעונות עבורך ועוד. ישנם מוסדות נוספים שמלמדים הנדסת תעשייה וניהול ולכל אחד כמובן היתרונות והחסרונות. בהצלחה, שני
שלום שי, שמחה לראות שאתה מעוניין ללמוד במכללת אפקה, המחלקה של תעשייה וניהול כבר כמעט מלאה לכן אני ממליצה לך להזדרז לקבוע פגישה עם יועצי הלימודים שלנו לברור נתוניך. טלפון 1800-37-37-10 או כוכבית אפקה שיהיה לך המון בהצלחה! אתה מוזמן גם לשלוח לי שאלות למייל הפרטי שרון
מקסים | 07:38  08/07/10
היי בזמנו אני התקבלתי עם סף יותר נמוך אז הייתי על תנאי בשנה הראשונה. לפי מה שציינת, לדעתי יש לך את סיכוי לא רע בכלל, אני לא יודע מה סף קבלה עכשיו אבל כדאי לנסות.
שי | 08:36  08/07/10
שלום מקסים אבל הם אומרים שהתנאי קבלה זה 600. מה זה פיקציה? בקיצור חבל להתאמץ כי הם יקבלו אותי בכל מקרה? אז למה הם מפרסמים תנאי קבלה? זה מדאיג אותי יותר. סליחה על כל השאלות.
שלום אכן תנאי הקבלה למכללת אפקה לכל החלקות הוא 600 אך במקרה שציון הפסיכומטרי גבולי ובהתאם לנתוני המועמד, אנו מעלים לוודעה חריגים כמקובל המסדות האקדמים בארץ לפרטים נוספים אני ממליצה לך לפנות למחקת ייעוץ לימודים בטלפון 1800-37-37-10 בברכה ובהצלחה
מקסים | 20:57  08/07/10
כמו שאמרו כאן באמת קיימת ועדת חריגים שם נפגשים עם מישהו מסגל מרצים והם מראינים אותך (אצלי היה כך) וברור שלא כולם מצליחים להתקבל, אבל סיכוי קיים תמיד ושווה לנסות. בנוסף חוץ מפסיכומטרי מסתכלים על בגרות, בכל מקרה תדבר עם נציגים, הם כבר יגידו האם יש סיכוי להתקבל.
סגור