פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
טניה | 14:26  12/05/10
אני ובן זוג שלי שנינו בני 28 ורוצים ללכת השנה ללמוד במכללת אורט רחובות הנדסאי תוכנה. שאלה שלי היא, האם ניתן למצוא עבודה בתחום זה? האם יש משמעות לגיל? האם יש קושי להתקבל לעבודה אם יש רק הנדסאי ואין תואר?
שמיר שני | 10:54  13/05/10
טניה שלום, שאלתי היא - מה הסיבה שאתם רוצים ללמוד לימודי הנדסאי ולא להתחיל ללמוד תואר ראשון בהנדסת תוכנה? האם זה בגלל משך השנים הארוך יותר בתואר הראשון או תנאי הקבלה? חשוב להבין זאת לדעתי מאחר ועקרונית הרבה הנדסאים מוציאים עצמם אחרי כמה שנים שהם עובדים בתעשייה רוצים להשלים ידיעותיהם לתואר ראשון בהנדסה לשם קידום, העלאת שכר ובכלל תואר ראשון מעניק מגוון רחב יותר של תפקידים אפשריים בתחום התוכנה. לכן הייתי ממליצה לכם להגיע לפגישות ייעוץ או לקבל אינפורמציה מקיפה יותר הן על לימודי ההנדסאי והן על לימודי המהנדס ורק אז לקבל החלטה בעניין. בהצלחה, שני
טניה | 07:16  16/05/10
בחרנו בלימודי הנדסאי ולא תואר ראשון בגלל משך הלימודים ובגלל שאנחנו חייבים לעבוד ובלימודי תואר אי אפשר לעבוד משרה מלאה. כאן נתנו לנו אופציה ללימודי ערב ותמיד יש אופציה להשלים לתואר. השאלה אם בכל זאת ניתן למצוא עבודה עם תעודת הנדסאי? מה הבדל בשכר למי שלמד תואר ולמי שלמד הנדסאי?
שמיר שני | 08:30  17/05/10
טניה שלום, חשוב לי לציין כי ישנם מוסדות (והמכללה האקדמית להנדסה ירושלים אותה בה אני עובדת ביניהם) המלמדים את המסלול לתואר ראשון בהנדסת תוכנה גם במתכונת ערב. כלומר מדובר על שלושה ימים בשבוע (שני ערבים + יום שישי) המאפשרים ללומדים לעבוד במשרה מלאה. כמובן שהלימודים אינם קלים ודורשים השקעה מאחר ומדובר הן בעבודה והן בלימודים אבל היה חשוב לי שתדעי שגם בלימודי תואר ראשון הדבר קיים ולא רק במסגרת לימודי הנדסאי. בנוגע להבדלים בשכר - איני יכולה לזרוק מספרים אולם בוודאות השכר של המנדס גבוה באופן משמעותי משכר של הנדסאי. ישנם אתרי אינטרנט אשר מפרסמים טבלאות שכר ממוצעות בתפקידים שונים - את מוזמנת להציץ. בהצלחה, שני
סיוון | 17:15  23/05/10
הי טניה, בפירוש אפשר למצוא עבודה עם תעודת הנדסאי בקישור הבא http://www.handesaimguide.co.il תוכלי למצוא דוחות וכתבות המצביעים על כך. חפשי את הכתבות: 2,000 משרות פנויות להנדסאי תוכנה ביקוש גבוה ויציב להנדסאים בכל התחומים ביקוש גבוה להנדסאי תוכנה – בממוצע משרה פנויה במשך 4.6 שבועות ואלו כתבות רק מהחודש האחרון. בהצלחה.
סגור