פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
צופיה | 22:44  28/04/10
שלום! רציתי לשאול מספר שאלות בנוגע לנושא הנדסת תרופות. בכמה שנות לימוד מדובר ואיזה נושאים עיקריים מתמקדים בהם במהלך הלימודים? ז"א בסופם של הלימודים יוצאים עם תואר של הנדסאי תרופות או של הנדסאי ביוכימיה? האם יש מסלול בעתודה האקדמאית של צהל שעוסק במסלול זה של ההנדסה? באילו מוסדות אקדמאים ניתן ללמוד את זה? האם בפועל יש ביקוש למהנדסי תרופות? תודה רבה ולילה טוב!
שמיר שני | 10:58  29/04/10
צופיה שלום, הלימודים לתואר בהנדסת תרופות הינם לימודי תואר ראשון והבוגרים יוצאים כמהנדסים ולא כהנדסאים (לימודי תעודה). מדובר בתחום ייחודי בארץ הנלמד רק אצלנו במכללה האקדמית להנדסה ירושלים (ישנם עוד 3 מוסדות בעולם). התואר מתמקד בפיתוח תרופות ונשאי תרופות לתעשייה הפרמצבטית בארץ והוא בשיתוף פעולה הדוק עם חברת טבע (אשר מעניקה מלגות לסטודנטי התוכנית, קולטת סטודנטים מצטיינים לעבודה בחברה וכו'). נכון להיום עדיין אין מהנדסי תרופות בשוק העבודה מאחר ורק בשנה הבאה יהיו בוגרים של המסלול (מדובר בתואר בהנדסה שאורך 4 שנים) אך יש ביקוש גבוה למקצוע זה בשוק בחברות הפארמה והביוטכנולוגיה בארץ. נשמח לתת לך אינפורמציה מקיפה יותר הן על המסלול והן על תנאי הקבלה וכן להזמין אותך ליום הפתוח שלנו שמתקיים ביום חמישי ה-13/5 בין השעות 14:00-18:00 בו יתקיימו הרצאות על כלל מחלקות הלימוד. 02-6588000 שלוחה 1. בהצלחה, שני
סגור