פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
גילי | 08:55  26/08/09
יש לי בגרות מלאה ואני הנדסאי מיזוג קירור. עשיתי איבחון ללימודים אצל פסיכולוג. ויש לי הקלות רבות. רציתי לדעת עם בעזרת מה שיש לי ניתן להתקבל ללימודי הנדסה, אולי מכונות, וזאת ללא פסיכומטרי וכו` אם כן אשמח שתפנו אותי. בדחיפות.
מנהלת הפורום | 13:22  02/09/09
תנאי הקבלה להנדסאים המבקשים ללמוד הנדסה במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה הם כלהלן: במידה וציון הדיפלומה שלך, כולל ציון הפרוייקט הם מעל ציון 75, אתה פטור מבחינה פסיכומטרית. לגבי שאר דרישות ההרשמה – הן זהות לאלו שאינם הנדסאים. במידה ומדובר על הנדסת מכונות, עליך להיות בעל זכאי לתעודת בגרות בממוצע גולמי של ציון 70 לפחות, מתימטיקה 5 י"ל בציון 60 או 4 י"ל בציון 65 לפחות, אנגלית 4 י"ל בציון 60 לפחות, מקצוע מוגבר נוסף בציון 60 מינימום, ציון סכם 500 מינימום. לגבי פטורים מקורסים מסויימים בהתאם ללימודי ההנדסאות שלך – תוכל להגיש בקשה לפטור מקורסים לאחר תהליך ההרשמה למסלול ההנדסה שאתה בוחר. עליך להגיש את הסילבוס של הקורסים ואת הציונים בקורסים השונים, והנושא ייבדק לגופו של כל קורס על ידי המרצים הרלוונטיים. אין פטורים גורפים לבוגרי הנדסאות, וכל מקרה נבחן לגופו. לגבי הקלות – אם מדובר בהקלות המקובלות במערכת החינוך (תוספת זמן, הקראת שאלון וכדומה) לאחר שתקבל הודעה על קבלתך ללימודים עליך להביא את האישורים הרלוונטיים למזכירות האקדמית והנושא יטופל. בהצלחה במסלול הלימודים החדש שאתה לוקח על עצמך ושנה טובה.
סגור