פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
איתן | 08:54  29/06/09
שלום אני בן 24 ומעוניין להתחיל ללמוד באוקטובר. הממוצע בגרויות שלי הוא 98.26 וקיבלתי בפסיכומטרי 703. אני מאוד מתעניין בכל התחום העסקי והניהולי-שיווקי (כלכלה-מנהל עסקים) אבל גם חושב אולי ללמוד מקצוע באזור הזה (חשבונאות, הנדסה)..שמעתי גם על התואר של הנדסה תעשייה וניהול, אבל לא יודע עליו יותר מדי. אני אשמח לקבל מידע על איפה אפשר לקרוא על המקצועות האלה ומה נלמד בהם, ולשמוע המלצות לגבי שילוב של תחומי הלימוד שאני מתעניין בהם. תודה רבה איתן
מהנדס תעשייה וניהול עוסק בתכנון, תפעול וניהול של מערכות מורכבות בתעשייה ובשירותים. לצורך עמידה במשימות על מהנדס תעשייה וניהול להיות בעל ידע רחב הן בתחומי ההנדסה והטכנולוגיה והן בתחומי מדעי החברה והניהול. מהנדס התעשייה והניהול צריך לדעת לתכנן ולתפעל מערכות יצור ושרות, לנתח, לתכנן וליישם מערכות מידע, להבין היטב את המערכת הכלכלית, להיות בקי בניהול משאבי אנוש ולהכיר את מערכות השיווק והניהול. מחלקת הנדסת תעשייה וניהול מכשירה את בוגריה לעסוק במגוון רחב של תחומים כגון: תפעול וניהול של מערכות, תכן מערכי יצור ומערכי עבודה, ניתוח, תכנון ושילוב מערכות מידע במערכת הארגונית, ניתוח אנליטי ואופטימיזציה של מערכות מורכבות, חקר שיטות עבודה, תיכון מערכות יצור משולבות מחשב, ניתוחים כלכליים, שיווק, ניהול ואבטחת איכות, תיכון ושילוב של מערכות מידע בארגון, פתרון בעיות בהנדסת אנוש, פתרון בעיות תפעוליות מורכבות, ותיכון מפעלים ומערכות שינוע. קיימים תתי מסלולים בהנדסת תעשיה וניהול – כל מוסד אקדמי ומגוון מסלולי ההתמחות שלו. בחיפוש כאן באתר תוכל לאתר את מכלול הגופים האקדמיים המציעים לימודי הנדסת תעשיה וניהול, ותוכל לבחור לעצמך את המקום שיתאים עבורך מבחינת דרישות הקבלה, תחומי התמחות , מיקום המוסד בארץ ופרמטרים נוספים לפי בחירתך. לכל אחד ממוסדות הלימוד יש ספי קבלה. תוכל לבדוק באתרי המוסדות השונים האם הנתונים שלך מתאימים לקבלה להנדסת תעשיה וניהול.
סגור